Hmm, tak kedy po 22:30 h bol vykonaný rozjazd, že to vozidlá stíhali?
Príklad z rozjazdu po 20:30 h: N34 išla hneď ako druhá v poradí o 20:37 h. Odchod z konečnej "Pri kríži" stihla na -3 (samozrejme na obratisku sa iba okamžite otočila).
Re #158751 Ámos: Tak to sú potom pekne hrubé kachlièky ?
Ale nie, rozumiem. Predošlá dlažba mi však prišla dosť zakopávacia, no vedel by som si tam predstaviť aj takú ako je na Hviezdoslavovom námestí.
No a èo sa týka tej zelene, polovica stromov èo tam bola poèas 90. rokov vyschla. Vraj to bolo zapríèinené aj vylievaním použitého oleja z vianoèných stánkov. Pri takejto inteligencií by bolo márne tam vysádzať èoko¾vek na úrovni dlažby. Zeleò by musela byť vysadená v nieèom pevnom a vyvýšenom, èo by zas bránilo vo¾nému pohybu. Asi z tohto dôvodu je tam teda len mobilná zeleò v podobne závesných muškátov a ve¾kých drevom obložených kvetináèov so stromami, ktoré na zimu sťahujú k radnici alebo na Primaciálne námestie (inak tam by som si vedel predstaviť viac pevnej zelene).
Takže vzh¾adom na ve¾kosť a frekventovanosť je pod¾a mòa Hlavné námestie rozumne riešené, bohužia¾ na úkor zelene.
Re #158748 Peto3700: Povedzme, že dalo by sa to percento zelene redukovať a zároveň zapracovať tak aby to tomu priestoru dalo trochu viac života. Čiste iba dlažba sama o sebe pôsobí asi tak kreatívne ako Petržalské bytovky ?
"Niektorí vodiči, ktorí už pristavili vozidlá na nástupište, ignorovali cestujúcich stojacich v daždi a vetre a stláčajúcich tlačidlá na otváranie dverí. Vodič linky N53 sa radšej v teple zhováral s kolegami a na staršiu pani pokúšajúcu sa dostať do autobusu sa iba dvakrát ozval rozkaz "pani, zostaňte vonku!". Našťastie nie všetci vodiči sa zachovali takto, vodička linky N80 umožnila nástup cestujúcim do tepla."
Aké majú na toto v DPB interné smernice V noci (hlavne z piatka na sobotu + zo soboty na nedeľu) je podľa mňa z dôvodu zvýšeného rizika vandalizmu opodstatnené púšťať ľudí do vozidla až tesne pred skutočným časom rozjazdu.
Ale na Štedrý večer pri zlom počasí mali podľa mňa tí, ktorí už boli pristavení na nástupišti, umožniť ľuďom nastúpiť hoci aj 4 minúty pred plánovaným rozjazdom.
Aj pri včerajšom rozjazde 20:30 h (reálne od 20:37 h) niektorí vodiči ľudí pustili dovnútra od cca 20:30 h, ale iní nie.
Nemá zmysel sa baviť o smerniciach... teda aspoň vprípade dispečingu nie.. tam je proste "dobrá" smena/partia.. alebo "zlá" smena/partia..a takto to funguje už vyše 10 rokov... a to sa tam ľudia obmieňajú a občas aj vymieňajú medzi smenami...
Kedy bol reálne vykonaný rozjazd plánovaný na 22:30 h? Okolo 22:50 h Lebo nechápem ako sa potom mohol podariť rozjazd 01:30 h urobiť presne (hoci možno len na niektorých linkách). ?
Totiž vynechaný odchod (vďaka ktorému by sa rozjazdy mohli vrátiť do štandardného stavu) bol až 02:30 h.
v jednom ma vsak pravdu. dlazdenie, ktore bolo pred touto rekonstrukciou do cervenej zuly bolo lepsie. Teraz je to sterilne vykachlickovana kupelka... proste hnus
To ze tam nie je nahrata sluzba este neznamena ze tam nie je nahrata trasa... nocaky jazdili po standardnej trase a teda vodic mohol manualne trasu navolit (myslim ze tlacidlo 6 to je). Je chyba DPB ze vodicov neinstruoval aby to spravili.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Re #158756 Peon: Nezmysel, však už o 23:30 museli ísť vozidlá načas. Som šiel do centra N93 o 23tej a meškala oproti CP len minútu.
Re #158760 810zssk: Čo tak rozmýšľam, tak asi 50% dní kedy som čakal na nočák na HlSt tá tabuľa svietila aj v noci.