Ale aspoň ma darmožráč na záver ešte raz pobavil svjim technicky fundovaným výkladom k únikovému kúreniu (v živote som taký výraz nepočul, ani nič o tom, že by električky kúrili motorom ? ).
Tak to by sme si mohli položiť aj otázku, načo premáva do Viedne Slovak Lines, keď je drahší ako vlak a (na rozdiel od vlaku) sa odporúča si lístok vopred zakúpiť príp. rezervovať.
Veď do Wolfsthalu a Hainburgu premáva 901-ka. Na letisko Schwechat zas vlak S7, na ktorý sa dá prestúpiť z 901-ky. Blagussu to ale na letisko trvalo najkratšie, pomocou S7 je to najdlhšie.
Pre úplnosť dodávam, že vlak je do Viedne cenovo (a asi aj časovo najvýhodnejší - podľa toho z / do ktorej stanice sa cestuje) len v prípade zakúpenia spiatočného cestovného lístka. Ale je možné ísť v jednom smere cez Marchegg a v opačnom cez Kittsee - alebo opačne.
Linka dopravcu Blaguss z Bratislavy do Viedne bola zrušená ALEBO iba ešte nebol nahraný nový CP na www.cp.sk ? Lebo nedá sa vyhľadať a nie je tam ani doterajší CP v PDF. Na svojom webe však majú pôvodný CP naďalej.
Ak bola zrušená, tak je to podľa mňa škoda. Síce 2-hodinový interval bol oproti Slovak Lines nevýhodný, ale cestovné bolo lacnejšie (porovnateľné s vlakom) a premával po diaľnici.
Re #158372 no.ev.di.: To si myslím aj ja. V minulosti som to tu tiež kritizoval.
Ale podľa dpb.sk aj bid.cp.sk robí po novom zachádzku vo Wolfsthali k železničnej stanici, a to V OBOCH SMEROCH a nestojí na Hauptstrasse 40. Podľa imhd je to naopak. Ako je to v skutočnosti?
Už nedávno som si všimol (a tu spomínal), že v oboch prípadoch čo som išiel 901-kou v posledných týždňoch, spravil vodič IBA V SMERE DO BRATISLAVY zachádzku aj k železničnej stanici vo Wolfsthali. V CP to však nebolo uvedené. Ale stál aj na Hauptstrasse 40.
Dúfam, že tie spoje budú stíhať svoj odchod z Hainburgu (ktorý je nezmenený). Už teraz kvôli zápcham v Hainburgu cez pracovné dni popoludní zvykol z Hainburgu meškať do 5 minút.
prečo sa ešte drží v premávke L54? Nebolo by lepšie ju zrušiť a radšej predĺžiť vybrané spoje L52 k ŽST Vajnory + na nej predĺžiť prevádzku cez víkendy a zaviesť tiež prevádzku počas sedla pracovných dní?
Keby ŽSR nebola trať "inteligentne" zmodernizovala, zmestil by sa aj takt aj Metrans. Ale ŽSR tuším má modernizáciu nerozlučne spojenú so znižovaním kapacity a priepustnosti.
K jednej fotke v novom update je napísane : "Krátke TAMy 232 sa po opravách vyznačovali pestrosťou náterov"
Keďže prichádzame pomaličky o tambusy v pestrosti ich nahrádza ďalší typ ? ?
taká 192 nemá terčíky na Dvoroch a tuším ani pri Inchebe
Re #158364 luky133: "Minimálne dva dni po sebe nesvieti verejné osvetlenie medzi River Parkom a Novým mostom" aby nebolo vidieť, kam bude utekať "samovznecovač" pko?
Ináč všimli ste si strašne podivné "správanie" verejného osvetlenia posledné dni? Neviete či má Siemens nejaké problémy? Myslím tým napr. toto: Minimálne dva dni po sebe nesvieti verejné osvetlenie medzi River Parkom a Novým mostom, niektoré oblasti taktiež nesvietia napr. niektoré ulice na Dlhých dieloch, niektoré oblasti vypínajú ešte keď je pomerne tma ( časť Karlovej Vsi, Dlhé diely, Staré mesto...) niektoré zasa idú dlhšie - okolie Šafka. Občas svieti napr. každý x-tá lampa... Neviete čo sa deje? ?
zaujímalo by ma ozaj, že ako dožije 1414, keďže ten je Banskobystrický a či bude aj nejaká rozlúčka oficiálna s TAM-BUSmi, či to nebude ako pri K2, keď to bolo viac menej inkognito a nebola o tom nikde ani oficiálna informácia.
Asi je to utópia aspoň dúfať, že ak by bol tender na CNG busy niekedy v budúcnosti, tak by to vyhral tento Mercedes, že? ? Ako ja si ho viem celkom živo predstaviť v uliciach BA, ale pri aktuálnom finančnom stave a pri forme súťaží v DPB tá predstava úplne mizne ..
Solider