Dobrý deň. Dňa 24.12.2010 cestujem do Bratislavy na nočnú smenu do nemocnice Kramáre. Je pravda že MHD bude jazdiť len do 17.00 hod . ? 32, 204, 212. ? Ďakujem za odpoveď . J.J.
Ja som si to tiež všimol na L93, keď mi nedávno v nedeľu večer prišiel na Hl. st. MBCC a do autobusu sa tlačili ľudia, tak tiež zahlásil vodič, aby cestujúci ustúpili od dverí...
Keby všetci vodiči MBCC tak robili, tak by to bol o.k. ?
Čo sa týka tých displajov - transparetov do zadnej časti vozidla aj ja sa pridávam k názoru že by s hodili. ako totiž človek zo zadného sedadla môže vydieť na zobrazenie nasledujúcej zastávky?
Druhá vec, neviem či to viete ale v MBCC môže vodič komunikovať s cestujúcimi cez tie reproduktory. Ja som včera išiel v L93 cca okolo 09:20 zo ŽST Petržlaka a vodič do mrikrofónu povedal, aby cestujúci išieli na bok od dverí lebo inak sa tie dvere nezatvoria.
Čiže ak by bola nejaká výôluka, tak vodič takto môže informvoať cestujúcich.
V ostatných MBCC som si to nevšimol , ale teší ma že to majú skoro všetky. slrje aj super že majú až 3 vyhradené miesta pre kočík/invalidný vozík ,no ide to na úkor rozmiestnenia dvojíc sedadiel- tie sú najlepšie riešené v Ikarusoch.
Všimol si niekto z vás šotoušov v 4917 iný typ Buse transparentu? ? je čiernej farby a je zasklený, ale keď si zoberiete napr. 4918-tak ten mý buse ako ostatné CapaCity (teda 4901-4910, od 4911 neviem aké sú). Takéto by mohli byť aspň v tých 15 čo začali teraz jazdiť, sú krajšie, i ked nie sú väčšie....Do capacitných mercedesov by sa hodili takéto ukazovatele: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=2654&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3621 ....už len kvôli lepšej viditeľnosti zo zadnej časti...keď Bronislaw a spol. tvrdil verejnosti že novým autobusom inštalujú displeje a že to je dôvod prečo nejazdia, dobre odrbával. čakal som že aspoň Mercedesom dajú aj do zadnej časti buse, tak ako majú všecky trolejbusy.....alebo je to pridrahé? ? a čo je sranda: Tedomy vyhlasujú zastávky, ale citelisy, MBcc a Sory NB 18 mlčia...som zvedavý dokedy. aspoň 3-4 Sorom by mali dať multijazyčný vyhlasovač pre turistov,mcudzincov a prideliť ich na 61 , tak ako 2400.
Tak potom nepíš, že by išlo o úsek v podstate v trase metra, keď metro vôbec cez Račianske ani cez Karpatskú ísť nemalo = jeho trasa nebola vedená popod Šancovú ulicu.
no malo mať zastávku na Trnavskom mýte, to viem, ibaže električka by obslúžila zastávku Karpatská a aj Račianske mýto, čo by bola jej prednosť. Nemýl si to čo navrhujem s metrom ale obyčajným podzemným úsekom, ktorý je zvolený v uvedenom variante z priestorových dôvodov na Šancovej ulici, ako aj z dôvodov toho, že obratisko pod Predstaničným námestím je pod zemou, tak bola trať zvolená v podpovrchovom variante a zbavuje tak vozidlá na danej trase zbytočného úrovňového križovania na beztak chaotickom Račianskom mýte a tiež na Trnavskom mýte.
ja si to veru tak ľahko nepredstavujem. Keby bolo prípustné obrať IAD o nejaký ten pruh na Šancovej tak prosím. Na Pražskej a Záhradníckej by to malo ísť ľahšie. Na Pražskej je aspoň dosť miesta a na Záhradníckej by sa to postupne utlmilo, na Šancovej by to šlo ťažšie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider
Re #158258 no.ev.di.: Jednoducho, zjednosmerniť I. MO, električky po okraji komunikácie, jazdný pás by bol pojazdný aj ako BUS pruh.