Reply on: 810zssk #158245:
preto toto :a) trať z Trnavskej cesty by ústila do dnešných zastávok električiek na Trnavskom mýte
b) trať električiek na Miletičovej by pri ex-kúpeloch Centrál šla pod zem a pokračovala smerom na Hl.st, tak ako pôvodne podľa plánu malo ísť metro.
Zdá sa mi totiž oveľa logickejšie ak električka pri ceste z Ružinova cez Trnavské mýto pôjde smerom na Hl.st. než do centra, ku ktorému to má cez Trnavské mýto na zachádzku. Kapacitu Ružinovských liniek na Trnavskom mýte nahradí jedna linka s i=4//7-8, ktorá bude premávať smerom na Trnávku. Čo sa týka Ružinova, tak električková linka s i=4//7-8 by šla po Záhradníckej do centra a napájala sa na existujúcu sieť na Americkom námestí. Tým pádom by bolo spojenie Trnavská - Rožňavská realizované od Trnavského mýta po Krížnej a Špitálskej priamo do centra s pokračovaním do západnej radiály po nábreží.
810zssk