Reply on: no.ev.di. #137666:
k tym NP busom
- citelis > velmi zly, bezutesny interier, len 4(!!!) miesta na sedenie bez 'stupienku'
- tedom > prijemny interier, len to nejako klapoce vsade
- solaris > skvely interier, velmi prijemny, nic neklepoce, dobry podvozok (chodim solarismi kazdy den, pre cestujuceho to je oproti ostatnym NP busom DBP hotova luxusna limuzina)
- capacity > jediny bus, ktory ma kvalitu solarisu (z hladiska cestujuceho)
no.ev.di.
- NP trolejbusy : 1
- NP električky : žiadne
- NP autobusy : 20ks Tedom (dobrý tunel), 35ks Citelisov (dobrá náhoda, keby dotyčný dopravca dostal v KE licenciu, tak tu tie Citelisy niesú, o transparentnosti zaobstarania tiež možno pochybovať), 22ks Solaris 15 CNG Urbino (rokmi "overené" vozidlo, "bezchybné" a "bez závad" a za dobrú cenu, DPB proste nemohol odolať a vrhol sa na to jak vlk na capa...lenže zabudol, že cap má rohy ?)
- low entry autobusy : 18ks SOR 9.5 (životne dôležité autobusy, dobré na nosné linky ?), 22ks SOR 10.5 BN (konečne niečo podobné kapacitne podobné vyraďovaných 12m vozidiel)
- špeciálne spoplatnená nočná tarifa
- systém nosných liniek a prestupov urobený na 50% - racionalizácia linkového vedenia bola urobená len v Petržalke, Vrakuni a P.Biskupiciach + roky je v praxi v linkovom vedení trolejbusov a navyše poslednou dobou zavádzané linky v KV nenasvedčujú tomu, žeby sa DPB držal vôbec niečoho čo vyhlási...
- rozdelenie autobusov do vozovní nezodpovedá vôbec potrebám vozovní na výpravu liniek