asi byvame niekde blizko seba, lebo zrovna 93 a 95 su moje najcastejsie linky co sa tyka poslednych spojov. ostatne nemozem menovat, lebo som ine ani nevyuzival ani nemam stare CP. casy 2000-2002 nemaju nic spolocne s plnenim slubov z poslednych volieb. Ja sa ako Bratislavcan a volic citim podvedeny ked som volil ako som volil v prvom rade pre rozvoj MHD a veril som mu, ze predlzi odchody poslednych vecernych spojov a realitou sa stal pravy opak. ?
uplne dole som is to nevsimol a stiry oci nemusia vidiet vsetko
ZA druhe kazdy vie koho si psominal a koho si zabudol spomenut
Za tretie som ho nepoucoval o hrubkach ale ako stale som si len robil srandu ked on mne moze hovorit aky som Ja vodic a co sa tyka urovni tak ani ked som bol v jeho veku mi nesiahal po členky
A to aky si admin ty povim z oču do oču šak my sa už stretneme. Prajem krasne sny
preco sem trepes osem rokov bavim sa tu o dvoch a nespominal som prispevky na fore lebo je sloboda prejavu ale clanky NO a čo ty o tom viš čo sa tu deje za dverami ked tu ani poriadne niesi a čo ty vieš aky som ja vodič nist ze ty sa zastavac zlosuka no toto. a tvoj nazor na mna mam tam isto kde aj Zlosukov ? ?
Tak v rovnakých rokoch teda 2000-2002 chodil z Hl. St tradičný vláčik posledných spojov o 23:00:
61 - dnes 23:05 (vtedy spoj predtým 22:30 - tiež vláčik, dnes 22:45)
74 - ostala dodnes o 23:00 (vtedy spoj predtým 22:30 - ostala)
82 - zrušená (vtedy spoj predtým 22:30)
201 - vtedy 23:07 dnes 23:00 (vtedy predposeldná 22:37 , dnes 22:40)
210 - dnes 23:05
204 - sa pridala do vláčika od Kooperatívy, ale tá bola predposledná, posledná išla o 23:23, dnes 23:12
63 - vtedy špičková, potom zavedená premávka aj v sedle a dnes ide 23:18 z Kooperatívy.
Ale TO PODSTATNÉ: prvá nočáky šli o 23:50, dnes o 23:30 a 0:00 - avšak za akú tarifu ?
Vymenuj tie linky, ktorým boli posledné večerné resp. prvé ranné spoje presunuté do nočných liniek? Ja viem len o dvoch (93 a 95).
A kde tú tie časy (cca rok 2000-2002), keď posledné spoje z centra do Petržalky (schválne uvádzam Petržalku, lebo tie viem isto) boli:
L78 na Holíčsku o 23:26 z Malej Scény
L81 k Technopolu o 23:07 zo Zochovej
L83 do Ovsišťa o 23:21 zo Zochovej
L90 na Vyšehradskú o 23:05 z Nového mostu
L93 na Jasovskú o 23:05 zo Zochovej
Len pre zaujímavosť, Vajnory mali v tom čase posledný spoj o 22:45 z Trnavského mýta.
"Električka alebo radšej NS MHD
Len dúfam, že pri rekonštrukcii mosta mesto upustí od nápadu realizovať po ňom električku do Petržalky a zrekonštruuje ho ako 1+1 cestný most s príslušnýe širokým peším a cyklistickým chodňíkom. Električka do Petržalky je nezmysel - dopravne aj ekonomicky - a mesto by sa malo sústrediť na budovanie nosného systému v Petržalke v spolupráci s MDPT SR a ŽSR..."
Magistrát má zelenú na rekonštrukciu mosta na stranícky spôsob: http://bratislava.sme.sk/c/4201110/most-pamiatkou-nebude.html
Zaujímavé, ako presne sa kryje názor ministerstva s potrebami mestského projektu...
(Za pozornosť stojí tiež samodiskusia univerzálneho projektového managora.)
Chrániť len piliere či schody sa mi zdá rovnako čudné, ako keby na ozubnicovej mašine bol pamiatkovo chránený len ozubnicový stroj. Podľa mňa nemá takáto ochrana nijaký zmysel okrem formálneho.
Podla mna by bolo najlepsie, aby boli pokladne rozdelene na tie, kde si ludia kupuju listky na ten isty den (cize nemaju vela poziadaviek) a na tie, kde si ludia kupuju listky dopredu. Dokonale to funguje vo Francuzsku, napr. v Nantes som v rade na listky na iny den cakal asi 50mn, kym "tohtodnovy rad" isiel rychlo.
A pri kazdej skupine pokladni dat len 1 rad s tym, ze kazdy si uz dojde k najblizsej volnej pokladni. Evituje to situacie, kedy si dochodca pride do pokladne, 15 mn "zdrzuje" a ostatni cakaju. Takto by jednodycho kazdy dojde k najblizsej volnej pokladni a nie je problem
keyboard