Nuz, kedze mam taky dojem, ze toto je DF o doprave a nie o veciach, ktore su na hrane zakona. Takze od tohto okamihu mas sem nadobro zablokovany pristup.
Tak tak. Okrem toho Slováci nemali ŽIADNY dovod Židov zachraňovať. V 40-tych rokoch 20.storočia ich boli na Slovensku dačo cez 3% z celkového počtu obyvateľstva ale vlastnili 40% majetku v štáte! Boli lakomí. Odmietali pomáhať bežnému ľudu, mali čo jesť, ale nikomu nepomohli keď potreboval pomoc, takisto odmietali aspoň pomáhať ostatným zadovážiť potraviny a oblečenie. Tak im to Slováci oplatili dobrovoľným vydaním do koncentračných táborov, aby videli "milí" židovskí "spoluobčania" aké je to byť ignorovaný a vydaný osudu! ?
Podstata je úplne ale úplne rovnaká nie? Predtým svet terorizoval Stalin a Hitler, teraz to je Bush s podporou Izraela...a každý kto to povie sa môže rovno sťahovať tam kde ho nemôžu stíhať.
Na východnom Slovensku nebol žiadny láger, ten bol pri Seredi. A inak, to máš furt jedno, či si "otváraš hubu" za nacistov, alebo komunistov, lebo gulag na Síbíri bolo rovnaké zverstvo ?
Podľa teórie štátu sa vlajka považuje za jeden zo znakov vonkajšej suverenity štátu a to pravdepodobne tí, ktorí tú vlajku pália si ani neuvedomujú, ale tí, ktorí ich k tomu podnecujú to zväčša vedia.
asi som sa nepresne vyjadril. rozdelim vetu
1.)Postupne predĺžime odchody posledných večerných spojov
- klam, stal sa opak. aky mas rozdiel, ci Ti isiel 23:30 denny spoj alebo dnes nocak? Splnenie tohoto slubu by mali byt odchody dennych spojov aspon o 1-2. NESPLNENE.
2.) a zhustíme interval (frekvenciu) nočných spojov.
- Ano, odobratim posledneho denneho spoja chodi zrazu o 1 nocak viac. Nemalo to vyzniet ze nie je potrebny ten voz, ale ze ak by neodobrali posledne denne spoje, tak v tom case mohol ist denny a teda tento nocak by nebol potrebny.
- aky vyznam ma, ak ide nocak 10-15 minut pred/po prvom/poslednom dennom spoji?
Posledný denný a prvý nočný odchod nie je potrebný? A vodiči majú chodiť do roboty pešo? A inak žiadny z ranných odchodov nebol zrušený po zavedení nových nočných liniek.
pretoze sa mi to nechce pocitat tak som sa spytal. posledny denny a prvy denny co zmenili z dennych, co je jednoznacne minus, by neboli potrebne ani keby neboli vobec. Ked odpocitam tieto 2 nezmyselne nocaky, tak kolko zostane? zostanu tak 4, co je iba o 1 naviac ?
+ k tomu bordel vypalnicka tarifa, tak tento bod o nocnych spojoch nemal byt 0, pretoze to je neobjektivne dobre hodnotenie. Tam mal byt jednoznacny -
Zmena v nočnej doprave je a je citeľná. Čo sa týka do počtu spojov, bohužiaľ sa nočné spoje obohatili o posledné denné spoje, čo by aspoň električenkárom nemalo vadiť, pokiaľ by nemuseli platiť 22Sk k električenke ? paradox, ktorý nastal teraz s SMS lístkom je, že neelektričenkoví cestujúci nočákmi zaplatia "len" (neni to málo ale v kontexte nasledujúcom to je málo) 24Sk, teda len o 2sk viac ako električenkári a to je v záujme DP zvýhodňovať tých čo cestujú na električenky ? tentokrát sa im to vymklo z rúk. Na druhej strane môžem povedať, že keď dojdem neskoro večer do BA vlakom, tak mám minimálne obavy o to ako sa dostanem domov, lebo tie spoje chodia v prijateľnejších odstupoch ako kedysi.
Re #117828 Sati: A spomínal som konkrétne Teba? Ale čo už, trafená hus zagrgala... ? A tým, že si vtedy ešte nebol v Petržalke si chcel povedať čo? To akože odchodom z 2. na 4. kolónu sa mení osobnosť človeka? Inak schválne by ma zaujímalo aký som admin a ako som sa k tomu dostal, aspoň sa pobavím takto poobede. A snáď ma pri tom smiechu nebude napínať ako Teba.
Re #117834 Sati: Že zrovna Ty poučuješ o hrúbkach. Inak ZloŠuk ten článok vzhľadom na jeho vek napísal na slušnej úrovni, som zvedavý, či by si také niečo dokázal napísať Ty teraz, nieto ešte v jeho veku...
AAA