Prečo keď ide 51 z Trnavského mýta na Nobelovu tak medzi zastívkami Hálkova a Polus City Center ide cez Hálkovu, Jarošovu a Vajnorskú? ? Pokiaľ viem tak linka 50 bez takej zachádzky premáva a rovnako zastavuje pri Poluse. Aký má tá zbyotčná okluka zmysel? Navyše po ceste neni ani žiadna zastávka ?
asi nepôsobíš v Osle, ale počas mojej návštevy Osla a vození sa MHD som si tento systém všimol a pozdával sa mi (väčšinou takto boli oddelené uličky, ktoré veľmi výrazným spôsobom skracovali trasy medzi viacerými celkami, osobáky museli ísť dookola, autobus šiel skrz)....
V urcitom nemenovanom meste, kde aktualne posobim. Je strasne vela casti v meste prehradena rampami, ktore otvoria iba MHD. Ale zase vstup do centra je spoplatneny kazdemu vozidlu v hodnote cca 25Nok. Tak si rozmysli ci da za vstup do centra 25 Nok, alebo 20Nok na hodinovy listok MHD od domu. Ale k tym rampam, to by trebalo zaviest. Uz si predstavujem rampu na Obchodnej, Jesenskeho alebo Stary most
Nie, je to len odpoved na absolutnu nedisciplinovanost slovenkych, ceskych a madarskych vodicov autobusov, ktori vzdy obsadili miesta okolo Kunsthistorisches Museum a Naturhistorische Museum a v podstate zaparkovali vsade tam kde sa len dalo. Je lepsie nedovolit zaparkovanie busov a ich vstup na Ring ako im potom davat pokuty!
pre zaujimavost:
vieden od zajtra zacne regulovat vjazd autobusov do centra mesta, konkretne zajazdovych autobusov, aby sa nepreplnilo mesto a navznikol dopravny chaos koli velkemu poctu navstevnikov vianocnych trhov...velmi zvlasne riesenie, neviem, co si o nom mam mysliet...ked pojdem na vianocne trhy autom, tak ma pustia do centra a ked pojdem autobusom, tak len potom, ako si vopred zakupim "vstupenku"...co si o tom myslite???
Nebol rozdiel 5 rokov. Koncom roka 2003 ešte jazdila 7 v sedle a od 18.10.2004 už jazdili 7 a 17. Nepamätám sa, či vôbec bolo nejaké špičkové medzidobie na linke 7.
Ráno by celkom by stačilo pridať ešte dva odchody linky 17 (prípadne 7), aby odviezli ľudí od vlakov s príchodmi 7.51 a 2x8.01, podľa nového GVD 7.47, 7.56 a 8.02. Potom už frekvencia dosť výrazne klesá, takže 3, 5 a 11 to zvládnu.
Na tú poobedňajšiu premávku 7 v nedeľu si pamätám ešte aj ja ? no vôbec si nepamätám nič také, žeby ju delili na špičkovú linku. Pravda však je to, že v smere ŽST Vinohrady - Karlova Ves končí priskoro, až moc. Zatiaľ čo posledná 17 z Vinohradov prejde cez Kamenné nám o 8:00, v opačnom smere prejde 17 z Karlovej Vsi v čase 8:47. A zas sme pri tom, že bolo pridané MČ Karlova Ves a pre zmenu dodrbkali dopravu na Račianskej. Okrem toho, že študentská 59 nejazdí ako jazdila, nepomáha tomu ani situácia okolo premávky 7/17. ? Ja čo som chodil 7 tak nikdy nebola nejak extra plná ale nemôžem proti nej ani namietať, keď mi to hovoria tí čo poznám na STU a bývajú na intráku Mladá garda, že je po odchode poslednej 17 problém dojsť do školy. Najviac žiakov chodí na 7 a 9 do školy. Čiže by som pridal spoje na 17 s odchodmi z Vinohradov o 7:56, 8:08, 8:20 a 8:32, tak aby posledná 17 vykladala žiakov v centre (Jesenského) o 8:51. STU-čkari to majú s poslednou stihnuté za 12minút.
Ja som počul, že definitívne rozšírenie má byť niekedy v 2013 či 2015, lebo treba prebudovať všetky nadjazdy (nemajú dostatočnú svetlú šírku na tri pruhy) a to bude trvať dosť dlho. Preto sa pristúpi k rýchlemu "riešeniu", t.j. tretí pruh na úkor stredového a odstavných.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VLK