Spojenie Trnava - Bratislava by som nevidel az take problematicke. Skor v relaciach medzi dedinami Trnavskeho kraja a Bratislavou. V Bratislave nerobia iba Trnavcania.
Tak vezmime si napríklad trasu Trnava - Bratislava. Samozrejme, že by sa to dalo zatraktívnením hromadnej dopravy. Len je otázka, či sú dopravcovia schopní poskytnúť v tejto relácii aj dostatočnú kapacitu (či majú dosť vozidiel napríklad na poskytnutie atraktívnejšieho intervalu napríklad). Lebo práve to je jedným z prvkov, ako to zatraktívnenie dosiahnuť.
A myslím, že tá diaľnica nebýva zapchatá celý deň, ale keď to takto pôjde ďalej, tak bude. ?
to, že slováci nevedia jazdiť a každý chce ísť "čo to dá" ešte neznamená, že je nutnosť diaľnicu rozširovať... kapacitne dostačuje, akurát je potrebné trochu usmerňovať pohyb dopravného prúdu...
Nakolko stvrty obvod su hlavne sidliska, t.j. noclaharne tak vatsina ludi cestuje z mesta do stvrteho obvodu a elektricky iduce do mesta (vozovne) vetsinou idu takmer prazdne.
Voznovna vo 4 obvode pre linky 1, 4, 5, 9, 12, 34, 83, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 37, 38, 63 chyba ako soľ.
Po spusteni novej vozovne v Petrzalke bola uspora 70.000 vzkm a to predtym Petrzalka vozovnu mala. Uspora v pripade otvorenia vozovne medzi Dubravkou a DNV by mohla byt este vacsia.
To ze v stvrtom obvode nie je vozovna nie je az take stastie pre cestujucich, pretoze vecerne spoje zacinaju skour rednut aby vozidla nenajazdili zbytocne km.
To mas ako s poslednymi odchodmi z Race s porovnanim Dubravky. Proste maju stastie ,ze tam nie je vozovna a chvala bohu su uz prec casy ,ked chodili naprazdno eliny z Dubravky do vozovne Krasnany alebo Jurak okrem myslim poslednej L1.
Emo