Reply on: Sati #117007:
Veď mne by tam stačili kĺbaky, len sa hovorila predzvesť, že oni nemajú výkon na to aby "vyšlapali" taký kopec. A pritom som sa čudoval ako je možné, že na zálohe sa niekedy sem tam objavil kĺbak ešte keď ani o TR sa nerozhodovalo. Ale je tam jedna pravda pozrite sa testovali tam Solarisy a aj CapaCity a zistilo sa, že majú abnormálne vyššiu spotrebu než kebyže jazdia v Petržalke napr. a to je logické preto sa aj upustilo z 32jky posilňovanej 15m vozami a aj kvôli tomu, že 32 potrebuje len niekedy kapacitne posilniť. Napr. 32 by stačila posilňovať počas nejakých akcií na jej trase napr. keď je zadarmo Botanická záhrada, ZOO a iné. Vtedy by tam mohli nasadzovať povedzme 15m busy. A k tým 25Tr tam sú potrebné. Vieš si predstaviť, že by tam jazdili 18m busy, ktoré majú vysokú spotrebu? A ak viem ani testy s 18m TAM-BUSom nedopadli dobre hneď sa pokazil... ? A zase 15Tr by bolo trošku divné doťahovať každý deň v počte 7ks... 25Tr by neboli poruchové kebyže je trať napojená na druhé. A prvé mesiace keď tu začali premávať trolejbusy vodiči boli až tak lenivý, že keď im spadli palice išli na diesel. motor a kašlali na nahodenie. Ja som tak zažil sme išli smerom hore a traťávi opravovali na zákrute pri generátore trať a vodič musel zapnúť diesel lebo mu spadli palice keď to chcel prejsť a ledva sme tým tempom vyštverali a na zástavke nahadzoval palice, ale chudákovi po chvíli zase spadli a tak šiel na ďalšiu zástavku na diesel agregát a neskôr zase spadli, ale už normálne vystúpil a nasadil ich a nechcel ísť na dieselaregát na ďalšiu zástavku. Tento diesel agregát čo majú je úplne slabý na to aby zvládol DD a aj preto počas výluk sú nasadzované normálne 18m busy. Vlastne 25Tr boli kúpené len pre to lebo nechceli trať napojiť na ostatnú...
geodeath