Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

https://zdopravy.cz/dpp-prebarvil-nektera-tabla-do-modro-zlute-ukrajine-posle-vyrazene-tramvaje-106591/

Navrhujem, aby DPB poskytol v rámci humanitárnej pomoci vyradené vozidlá MHD, či už autobusy, trolejbusy alebo tramvaje.

Určite budeme mať viacero Citelisov, viacero 14Tr/15Tr ktoré sú ešte v pojazdnom stave a po dodaní nových Škodoviek aj pár T3. Či už T3M alebo T3G.

Takto dopadla 7747, ktorá desaťročia brázila koľaje nášho mesta:
https://transphoto.org/photo/1585133/?vid=20744

Som za to, aby DPB poskytol všetko čo môže v rámci humanitárnej pomoci susedom na Ukrajine!

DPB by mal na vlastné náklady spojazdniť (ak by boli nepojazdné) autobusy 2331, 2332, 2336, 2337, 2338, 2340, 2343, 2348, 2350, 4010, trolejbusy 6278, 6285, 6310, 6311, 6621, 6632, 6634, 6635, 6636, 6637, 6638 a súpravu T3SUCS 7821+7822 a venovať v rámci humanitárnej pomoci Ukrajine. Po dodaní nových Škodoviek aj T3M 7733+7734 a 8439, prípadne T3S 7301+7302 a T3AS 7303 a T3Mod 7304. Na UA do nich môžu kľudne dať zrýchľovač. S ním by tie vozne boli oveľa spoľahlivejšie.
Reply on: Petto #242921:
napísal si to veľmi presne. Tých firiem čo prejdú na HO ako štandard bude fakt iba pár. 🙂 U nás sa od jeho spustenia vedie neustála zákopová vojna.
Reply on: Jak44 #242925:
PAD, a tým pádom je to trochu blbé, keďže vodič vidí, že je to senior karta.
Aj ja som uz niekoľkokrát dostal študentský, dokonca aj žiacky lístok, lebo si vodič myslel, že som školáčik. 😀
Reply on: Joyki #242924:
Pokiaľ ide o PAD, tak nie. Tam musí vodič zľavu navoliť. Tiež som sa už na tom popálil.

Pokiaľ ide o MHD a označovač, tak to tak funguje. Čiže, ak sa stala chyba tu, bude chyba v karte.
Ako veľmi spoľahlivo bude fungovať ťap in/out systém, keď dnes priloží cestujúci SENIOR kartu a stiahla sa čiastka celého lístka? Nemá byť v čipe zapísaný druh karty a nič iné by sa nemalo dovolovať stiahnuť? Karta bola vystavená minulý týždeň.
Reply on: Petto #242921:
U nas sa skoncenie HO odhaduje na april/maj, resp. do hybridnej formy.
Je momentálne nejaký nedostatok vodičov alebo stále znížená mobilita stále že iba tieto linky?
Reply on: Minko #242920:
U nas podobne, ale stale poznam par firiem kde HO uz bude bezny, tak nepredpokladam problemy. Skor vidim problem,ze zacnu chodit skolaci zo skol. CP prazdniny maju neskory zaciatok poobednej spicky,co robi dost kapacitne problemy po 13.hodine,kedy je este "sedlo" interval takmer vsade na abus linkach
Reply on: Petto #242919:
u nás v práci sa významným spôsobom od zajtra obmedzuje využívanie HO. predpokladám že tieto kroku budú vo viacerých spoločnostiach/úradoch takže objem prepravovaných ľudí zrejme začne narastať.
Od pondelka idu 3,7,31,39 na rezim CP skolske dni.
Reply on: StromSK #242916:
Používa sa na pracovné účely v rámci vozovne.
Neviete prečo bola #1710 len tak naštartovaná v Depe Jurajov Dvor?
SOR-u sa s parciálmi darí - síce len 4ks, ale lepšie ako nič - https://www.cs-dopravak.cz/zlin-se-docka-trolejbusu-sor-tns-12/
Ukrajinci môžu cestovať bezplatne vo všetkých spojoch IDS BK
https://www.idsbk.sk/oznamy/nfyj001ey41d/
Reply on: Ike #242911:
Zdravý rozum je veľmi relatívny pojem, bežný nešoto šofér si nemusí uvedomovať brzdnú dráhu autobusu, to, že sú tam stojaci cestujúci, manévrovateľnosť a ďalšie veci, ktoré môže nesprávne konanie spôsobiť. BUS pruh by mal byť BUS pruhom, lebo u nás je zvyk, že jeden tam vojde a keď aj ďalší ho tam vidia, tak pôjdu tiež, veď prečo nie - keď môže on, môžem aj ja.
Reply on: Ike #242911:
nie s tou IAD sme sa trochu nepochopili. Neviem či poznáš takto z hlavy radenie pruhov v Križovatke Košická-Mlynské Nivy-Svätoplukova v smere z Prievozskej. Radenie je sprava 1. BUS rovno na zast. AS a zároveň IAD povolené z tohto pruhu odbočiť doprava na Košickú, resp. Svätoplukovu, potom sú 2 rovné pruhy na Mlynské nivy a 2 (alebo 3?) odbočovacie pruhy doľava na Košickú. a Sústavne sa niekto z rovného pruhu (celkovo druhého v poradí sprava) rozhodne uprostred križovatky krížom cez buspruh odbočiť doprava na Svätoplukovu. Pritom ak tam chcel ísť, mal sa správne radiť bo v podstate buspruhu pred križovatkou. Lebo na Slovensku sa v autoškole neučia čítať značky. vidia tam BUS a pre nich to automaticky znamená že tam nemôžu. Pritom môžu a vlastne to je jediná "legálna" možnosť ako odbočiť doprava či už na Košickú alebo Svätoplukovu. Nehovoriac o kolíznych situáciách.
Reply on: Minko #242910:
Pri používaní BUS pruhu IAD je potrebné použiť zdravý rozum a opýtať sa "zdržiavam autobus"? Ak je odpoveď "áno" tak do neho neleziem (Križovatka Pražská/Šancová/Štefánikova). Ak je odpoveď "nie", tak nemám problém pokojne aj po celej dĺžke (obiehanie prekážky, Lamačská pri odbáčaní do SAV, Vajnorský nadjazd pri odbáčaní k NAY).
Reply on: Valec #242909:
na niektorých miestach je dostatočne dlhý rozhľad na to, aby vedel vodič usúdiť, či pred sebou nejaký spoj jazdiaci do zastávky má alebo nemá. A aj tak odbočí do pruhu na poslednú chvíľu. Inak na Sk je všeobecne s tými pruhmi problém. napríklad v križovatke na AS slúži k odbočeniu doprava na oi. Svätoplukovi aj pre osobné autá. Ako pravidelne jazdiaci vodič tadeto, sa pekne pred križovatkou zaradím do pruhu za autobusy a odbočím. Napriek tomu takmer na týždennej báze sa ma tam pokúša zostreliť nejaký kaskadér ktorý má pocit že sa doľava môže odbočiť aj z druhého pruhu sprava ktorý pritom podľa dopravného značenia slúži iba pre jazdu rovno.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.