Je nejaké rozumné vysvetlenie prečo revízori chodia práve na Hlavnú stanicu? Vážne nemajú iné lokality? Myslím si že keby viac chodili napríklad do Vrakune tak by mali omnoho viac čiernych pasažierov. Prečo napríklad v Petržalke kde bývam som ich nestretol už si ani nepamätám? Mám električenku, čo mi vadí skôr je to rozdelenie ako keby 99% bola Hlavná stanica a 1% iné mestské časti. Prečo napríklad na Nivách kam chodím viac som ich nikdy nestretol? Letisko to isté aj keď tam zájdem pár krát za rok. Nemám nič proti ním, ich správanie je celkom fajn by som povedal, akurát by mohli viac chodiť do iných častí, kde podľa mňa by mali viac čiernych pasažierov. A áno viem kam mám písať keď tak, tu som iba pre zaujímavosť chcel napísať.
Projekt má dodať jeho zhotoviteľ do 2/2023. Potom výber firmy, ktorá ho zrealizuje a samotná výstavba. Povedal by som, že jeseň 2023 je najskorší realistický termín.
Neber to ako chytanie za slovíčka, ja som sa stretol s rôznymi návrhmi.
Taký prepočet sa nikdy nerobil, pri doterajšej údržbe regiooznačníkov by k tomu zrejme ani neboli vhodné dáta. Navyše ťažko povedať, koľko z ceny za km tvoria náklady na údržbu označníkov.
Myslel som samozrejme označník, nemusíš ma chytať za slovíčka
Rozumiem, že na to nie sú kapacity, ale nie som presvedčený, že to je najlepší cieľový stav. Nevieš, či sa robil prepočet, či je lacnejšie, aby si túto službu zahrnul do nákladov dopravca a každý podnet na ich stav sa mu presmerovával, alebo aby kvôli nej rozšírila činnosť priamo BID?
Ak, tak by malo zmysel, aby sa BIDka spravovala celý označník (a môžeme sa baviť o tom, či len v regióne alebo aj v meste), nie len o stĺpik. Na to však treba ľudí aj priestory. Nič z toho v čase vyhlasovania súťaže ale BIDka nemala (a nemá ani dnes).
Čo s nimi bude po roku 2031 dnes ťažko odhadovať.