čo čakáš od paródie na banku ... ich matka si doma udržiava pravidelný ročný zisk na úrovni cca 4% (a dokáže z toho žiť) a týmto nenažraným prascom nestačí zisk cez 40% a ešte zdierajú formou takýchto idiotských poplatkov
Iná zaujímavá situácia z dnešného dňa: 11.19 odchádza spoj linky 23 zo zastávky Mláka, ktorý je o štyri minúty na zastávke Jána Jonáša-VW, kde cestujúci prestúpia na iný spoj rovnakej linky a pokračujú smer Dúbravka. Lenže dnes akože šofér nechcel čakať, tak odišiel od Volkswagenu skôr ako prišiel autobus z Mláky. Zastavil až na zúfalé trúbenie, aby blokujúc celú križovatku pobral prestupujúcich. Stáva sa toto častejšie? Ešteže 23 má taký atraktívny interval 60 min.
Áno lebo vyše roka chodili všetky električky z Karlovky pod most. (a opacne z Jesenského). Po starom tam chodili linky 4 a 12, ktoré sa "prekladali" v následnom intervale 4/16 minút. Takže čakanie nebude dlhšie ako pred výlukou tunela. A toho sa nebojím že by cez víkend tie 2xT3 na 4 boli také preplnené, že sa tam všetci nepomestia.
Navyše pre spojenie zo západnej časti mesta pod most snp sa dá použiť aj linka 28, 29 (bude hádam už v máji), a od lafranconi aj 30, 37. Na východnú stranu to bude horšie, ostane tam iba tá 4 na Krížnu Trnavské Mýto a Vajnorskú.. do Ružinova sa dá namiesto 9 použiť aj 50, ale keď sa počas pekných víkendov vyroja davy do eurovei a auparku tak tam to často aj napriek 10 min intervalu nie je moc kultúrne cestovanie. A navyše 50 chodí cez most snp iba jednosmerne.
Čiže ak bude spod mosta snp po otvorení tunela zhoršená dostupnosť (kapacitne to bude ok), tak to isto nebude na západnú stranu (lafranconi, karlovka, dúbravka), ale na východnú.
kolko krat ma vodic odignoroval naschval, samozrejme som vidiaci, ale myslim to tak, ze bezim na bus aj z predu vodic ma vidi, caka, naraz zavre dvere a odide tesne pred nosom. s nevidiacim je vela roboty, tak na neho kasle...
Mike
ano v spicke stacit bude, ale vtedy ked L6 nehcodi stacit nemusi a cez vikendy urcite nie a osobne by som asi L4 viedol cez Jesenskeho. Proste chyba tam jedna linka. Sama 4 nestaci a 15 minut je hrozne vela cakat na elektricku.
Presne tak, podla mna by bolo vhodne keby bola obojsmerna.
Idealne takto:
- zaviest novu zastavku Kamenne namestie smer Dubravka/Petrzalka
- zrusit existujucu zastavku Jesenskeho smer Dubravka
- existujucu zastavku Jesenskeho smer Kamenne namestie zobojsmernit (pod nazvom Hviezdoslavovo namestie, pripadne po vzore Nitry by sa mohla volat aj Centrum)
- zastavku Namestie Ludovita Stura ponechat len pre linku 2, pre ostatne zrusit
No Jesenksého je všeobecne podľa mňa najlepšia el. zastávka prislúchajúca k veľkej časti pešej zóny smer východná časť mesta.
luky 133 & matt11: V rannej špičke určite z Karlovky na šafko bude stačiť 4 a 6, v sedle bude bohate stačiť tá 4. Detto poobede z Jesenského 4 a 6.
Akurát večer keď idú davy z Eurovei (alebo z južného okraja mesta) aby nepreplňovali ešte viac 28 , alebo aj tí pohybovo nadaní, ktorí prejdú peši na Jesenského, aby im "odmenou" nebola iba 4 raz za 15 min, tak sa povráva že premávka 6 bude poobede predĺžená dlhšie - cca do 20? hod.
Ale tá 37 je určená nie len pre obyvateľov Záhorskej Bystrice. Absolútne nechápeš princíp MHD. A obyvatelia Záhorskej Bystrice nechodia do Tesca? Nepotrebujú ísť do Lamača?
Proste podľa seba súdiš všetkých.
L21 by imho pri Hornbachu stáť mohla. Napr. na znamenie. Drobnotovar tam budú kupovať aj obyvatelia DNV a to nehorovím o tom, koľkí tam budú pracovať.