Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pajo #212838:
Také niečo tu už bolo nedávno - bus Letisko-ASMN (aj keď vo fixnom čase) za nejakú tuším ešte nižšiu cenu... Výsledok? Po pár mesiacoch zrušené...
Reply on: TomJ #212849:
Luzianky-Drazovce (ZM) je odpojena pre vystavbu Land Roveru.
Podla toho, co som videl naposledy, ziadna slava. I ked, tomu stavu zodpoveda vacsina SVK trati.... ale na ich pomery, jedine naozaj v mimoriadnosti vaznej. Ale nakolko napr Bruck-Petronell je stavana vjazdovo v Brucku pred stanicou od Viedne, a do Petronellu sa napaja v smere do Bratislavy, vela toho neriesi..... Prakticky riesi iba ak by sa daco dialo medzi Petronellom a W..
Reply on: 810zssk #212846:
Na konci druheho odstavca samozrejme 6 hodin, nie 12. Pardon 🙂
Reply on: Valec #212830:
Inak, v akom stave sú tie spojky Flughafen - Gotzendorf a Petronell - Bruck an der Leitha? Mohol by v prípade nejakej mimoriadnej udalosti alebo výluky byť cez ne odklonený nejaký vlak? A ako je to s prejazdnosťou nevyužívaných spojovacích tratí u nás? Napríklad po trati Lužianky - ZM - Kozárovce občas ide nejaký mimoriadny historický vlak, ale bolo by možné tú trať využiť v prípade dlhodobejšej nezjazdnosti trate 150?
Reply on: 810zssk #212846:
To je jediné rozumné riešenie. A v opačnom smere by mohol premávať v režime 131 a 141
Reply on: 810zssk #212846:
Možno TeleBus by toto zrovna mohol riešiť...
Reply on: Ámos #212845:
A? Pocet cestujucich bol stale len 1 564 311, cize priemerne denne okolo 4300 ludi (akurat realne to je casto niekedy podstatne menej a niekedy podstatne viac, kedze su tam silne sezonne vykyvy). A teraz kolko z nich islo z hlavnej stanice, aby ten expres vyuzili? Teraz sa ani nezaoberam cestovnym, bez beznej tarify to zakape uplne.

Navyse problem spociva v tom ze ten dopyt je narazovy. Raz za cas tam dovezies plny bus, ale v ostatnom case tam budes vozit vzduch. Napriklad zajtra su odlety o 06:40 (737), 07:20 (ATR), 09:40 (737), 09:55 (ATR), 12:10 (737), 12:25 (737), 13:10 (ATR), 13:55 (737), 14:15 (737), 14:40 (737), 15:45 (ATR), 16:55 (737), 17:30 (737) a 21:35 (737). Ale pozajtra uz medzi 6:40 a 12:50 nepojde nic, cize 12 hodin by ten bus vozil vzduch.

Cize trvam na tom co som napisal, teda ze taku linku ma zmysel prevadzkovat jedine ako ucelovu s CP samostatne stanovenym na kazdy den, podla aktualneho letoveho poriadku. Radsej navozit viac busov v case ked ich treba, nez vozit pol dna vzduch a potom narazovo narvat jeden autobus ktory sa zhodou okolnosti trafi do casu odletu/priletu.

A teda kazdopadne by ta linka mala navyse zastavovat aspon na Trnavskom myte a Bajkalskej. Len ludia z Hlavnej stanice nestacia.
Reply on: haló #212843:
Ostravsku, pochopitelne.
Reply on: 810zssk #212842:
Ktorú maš na mysli? Bratislavskú, alebo Ostravskú?
Reply on: haló #212840:
Nemyslim. Myslim ze ta trat je minimalne v tejto dobe nadbytocna blbost a nie som jediny.
Reply on: 810zssk #212839:
? ? ? ?

.... a hlavne by musel celú cestu (alebo jej drvivú väčšinu) absolvovať v BUS-pruhu (napr. ako linka 12 v Bruseli), aby prišiel v stanovenom čase ....
Reply on: 810zssk #212822:
https://www.youtube.com/watch?v=zoDKLX01DIU Myslíš, že ostravské letiště je na tom lepšie s rozsahom prevádzky ako Bratislavské?
Reply on: Pajo #212838:
Problem je ze takyto Airport Express by tiez chodil po drvivu vacsinu dna prazdny. Pri tom rozsahu dopravy co je na BTS to ma zmysel riesit jedine ako ucelove spoje, ktorych prevadzka by sa vyhlasovala na kazdy den.
Vlak na letisko BTS je podľa mňa hlúposť. Bohate by stačilo zaviezť priamy AirportExpress s cestovným 3 EUR z hlavnej stanice bez akéhokoľvek zastavenia, s busmi seriózne upravenými na batožinu a s odchodmi vždy 3 minúty pred busom 61. Každá z možností cestovania by si našla svoju klientelu.
dnes rano o piatej nejake problemy jedneho MBCC na L92 na dvoroch smer VW. este nieco riesil s kolegynou z dalsej L92
Reply on: Valec #212827:
Stretnut nemuseli, ale takto by sa to dalo riesit eurofondami a to je sposob, ktory by ich urcite vysiel lacnejsie, ako keby to museli tahat cele zo svojeho rozpoctu..
Reply on: Valec #212830:
Ano, to je dobra alternativa, aj ked menej riesiaca regionalne vazby. Ta Budapest by mohla zasadne lepsit ekonomiku toho projektu (spojenie VIE s ovela vacsiou castou jej spadovej oblasti).
Reply on: Mirtschi #212823:
Ok, asi by sme sa zhodli keby sme tuto debatu este chvilu viedli 🙂
Ak by sa naozaj obnovil Pressburgerbahn do Petrzalky, bolo by vsak treba nieco vymysliet zo stanicou v Petrzalke. Väcsinu casu by to bolo v pohode, ale uz teraz su tam vlaky rano pred rannou spickou dost natlacene (ÖBB ich tam cez noc parkuju lebo treba v rannej spicke viac vlakov z Bratislavy ako z Viedne) a nastupiste 2 tusim nefunguje na 15kV 16,7 Hz...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.