Tvoj argument o zachovaní všetkých liniek by mohol (s prižmúrením oka) platiť jedine v prípade, že by sa zároveň so zavedením električky zvýšil počet obyvateľov Petržalky.
Súhlasím, 5.9.2005 znamenal výrazný krok vpred, ale nech si DPB dnes spracuje analýzu, aké všetky autobusové spojenia by mohla nahradiť električka, ak by sa spravil správny prípoj. Napríklad dnes nie je dôvod voziť ľudí z Lúk na Račiansku cez preplnenú Zochovu, ale linkou L3 z Pe.
Obyvatelia ostatných mestských časti, nože sa pozrite aké luxusné problémy tu v Petržalke riešime: zachovať 22 linek cez Dunaj a 2 električky blokujúce celý 1 most iba pridať ako bonus.
Ja sa nesťažujem, že na Lúkach máme málo busov, to skôr naopak. Ten argument "kopírovanie trasy budúcej elektricky" poznám, bol kedysi OK, ale už platí len čiastočne odkedy sa vybudovala trať do Pe. A zavedenie X95 ho popiera úplne. NS MHD treba v provom rade čo najviac sprístupniť niekedy aj na úkor kopirovania, hlavne ak ide o koncový úsek, ako je môj prípad. Na Vyšehradskú polovičný interval bohate stačí a inde to vplyv nemá žiaden. Na Vyšehradskú aj tak električka nezabočí. Tu ide o úsporu financií a počtu bus vodičov! Tie stoja za mierne porušenie povinného kopírovania.
Nie je dôvodov, aby sa po otvorení novej trate do Petržalky rušili nejaké autobusové linky. Zmena linkového vedenia autobusov v súvislosti so zavedením električkovej dopravy do Petržalky bola už predsa zrealizovaná, a to od 5.9.2005.
Jediné provizórium je L95, ktorá predstavovala a predstavuje dočasnú autobusovú verziu budúcej električky. Ostatné linky sú už vedené s ohľadom na novú trať.
L95 má kopírovať trasu budúcej električky. Tá na Jasovskú nie je v pláne. Prestupovať budú tak či tak aj potom z 98,99.
Prípadne tam majú rýchlu 90,91,191...
To máš úplnú pravdu, ale zrejme pre zapchatie papule Kreuzovi bolo treba to nejako spojiť s 95. Inak by to mohla byť linka nie Farského ale Lúky - ASMN, len nie zviazaná s električkou.
Keď budeš zbierať podpisy za obnovenie 34-ky v pôvodnej trase, máš aj môj podpis! ?
Ja som stratil priame prepojenie Krajňákovej ulice so železničnou stanicou Ústredná nákladná stanica... a viem ešte minimálne o dvoch ľuďoch... ?
Mne ide o to, aby sa viac využíval nosný systém MHD, keď už ide konečne aj do Pe. Nejde mi o zachovávanie zlých návykov u cestujúcich ani o nostalgiu za starými linkami. Dúfal som, že na takú samozrejmosť netreba zbierať podpisy. Keď už začnem niečo organizovať, tak to bude skôr podnet do Bruselu.
Oslovte iného poslanca za Petržalku a zozbierajte ďalších 3000 podpisov (a keby sme to brali rovnakým pomerom k dotknutým obyvateľom tak by stačilo aj 300 podpisov...) a odovzdajte tiež na Magistrát ....
Ja začnem zbierať podpisy za predĺženie 66 minimálne na Trnko, Račko a Hodžovo. lebo kedysi tak chodila 34ka a časť Ružinova a Prievozu stratila priame spojenie s centrom...
Ad X95: Navrhujem presmerovať jednu z tých dvoch 95-tiek z Vyšehradskej na Antolskú alebo Vozovňu. Oni spravili presný opak, namiesto toto, aby predĺžili L95 hlbšie do Petržalky a presmerovali tak čo najviac cestujúcich na električku, oni ju predĺžili smerom do centra! Takže suma sumárum po otvorení novej trate do Pe sa nezrušila ani jedna z 22 (!) liniek cez Dunaj. Však DPB má dosť busov a vodičov, tak načo rušiť.