Kým jazdili maďarské Os, aj tak zastavovali v Chľabe, čo je pre ľudí ďaleko použiteľnejšie. Kamenica v CP ani nebola uvedená.
A zastávku v Chľabe máš, počas povodní príležitostne využívaná.
Pokiaľ viem, "nepoužiteľný" (po slovensky ukradnutá) trolej je obnovený, lebo sa tam plánujú v rámci výluk pravidelné odklony. Takže aj poznanie si budú musieť ZSSK, ČD, RegioJet a x súkromníkov v ND vyriešiť.
To zrušenie Kamenice bolo z úsporných dôvodov na strane ŽSR. Obsadené dopravne bez obsluhy akýmkoľvek osobným dopravcom existujú... ZSSK samozrejme neobhajujem.?
Pred pol rokom bol nepoužiteľný trolej medzi Hodonínom a Holíčom, neviem, či to ešte platí, samozrejme aj to by sa dalo riešiť s nejakou 742... takže či aj preto neodkláňali.
Medzi Štúrovom a Szobom bolo tých zastávok, ktoré "momentálne" neboli dlhodobo obsluhované žiadnym vlakom, viac. Dokonca tam ŽSR dopravňu Kamenica nad Hronom zrušili, lebo ju, pre neochotu ZSSK, v rámci podpory maďarskej menšiny obsluhovali MÁV.
Bráni tomu to, že na žleelznici sa vyskytujú rôzne lokálne zvláštnosti, ktoré treba poznať. Ale v prípade mimoriadnosti sa to zvládnuť dá, máme inštitút tzv. pilota, máme inštitút jazdy podľa rozhľadu. Keď sa niekde postaví nová trať, tak ju tiež nejaký rušňovodič musí prejsť ako prvý bez poznania.
Peon, ja sa úprimne priznám, že som nevylúštil z Tvojho príspevku, na čo sa vlastne pýtaš ? Ale zrejme sa pýtaš na to, ako sa riešila vnútroštátna doprava. No osobákmi. Jediným problémom bolo spojenie väčších miest ako Nové Zámky a Štúrovo s BA. Zvyšok sa aj tak rieši osobákmi. A medzi Štúrovom a Szobom je jediná zastávka - Chľaba, ktorá momentálne nie je dlhodobo obsluhovaná žiadnym vlakom.
Pozeral som aj mimoriadnosti ZSSK na Twitteri a nerozumiem: To od včerajšieho neskorého poobedia do noci nešlo nič z Bratislavy do Maďarska? Keďže v úseku "Štúrovo - Szob" už roky jazdia iba EC, tak bez vypravenej náhradnej súpravy sa tam napriek zjazdnosti trate nedalo ako dostať... Poslala by ZSSK náhradnú súpravu z Bratislavy (za uviaznuté EC z Česka) až do Szobu? Keď bol v minulosti neprejazdný úsek pri Nagymarosi, tak poschoďák ZSSK išiel namiesto EC tuším iba v úseku "Bratislava -Štúrovo". EC išli z Bratislavy do Budapešti odklonom cez Rajku, Gyor a Komárom...
To nie sú značky, ale návesti. A síce sú zhodné po celom Slovensku, vlak nie je 2t osobný automobil. Rušnovodič musí byť oboznámený s tabuľkou traťových pomerov, aby vedel, kde očakávať ktorú návesť, resp. návestidlo, prípadne aké neštandardné prvky (napr. hlavné návestidlo na ľavej strane trate) sa na trati môžu vyskytnúť.
Ja mám tiež VP na sk. B a myslím si, že viesť autobus by nemuselo byť ťažké.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.