RÁDIOamatéri si nestavajú vlastné zosilňovače. A aj keby si ich stavali, bol by si úplne mimo. Najdrahšie zosilňovače sveta vychádzajú z amatérskych konštrukcií.
O koľko skresľuje tachometer na 14/15Tr? Teda myslím digitálny, ak je tam napr. rýchlosť 57 km/h, tak koľko idem v reále? Už aj to sa mi nepáči, že obmedzovače sú na 56-58 km/h, a nie na 60 , ak teda musia byť.
Tak som to nemyslel, asi to slovo budem menej používať ?
Ja by som "šoto" prirovnal k rádioamatérovi, ktorý si postaví vlastný zosilňovač (existuje ešte niekto taký?). Neznamená to, že to urobí horšie (často možno lepšie), ale nie je to (väčšinou) vhodné pre sériovú výrobu (kvôli cene, výrobnému postupu, údržbe, záruke a pod...)
Tak v tomto sa dosť mýliš. Kým som nevidel KT8N2 tak by som neveril ako je niektorí substrát blbý a cpe sa do nízkopodlažnej časti. Rovnako sa mi to potvrdilo aj pri návšteve Ostravy. Všetci nacpaný v nízkopodlažnej časti ako sardinky a zbytok prázdny. ?
1. jednu rataj pri cene 80 mil.
2. - cize to bude 4 mld. co je 133 mil. rocne
3. myslim si ze v Europskej investicnej banke by sa nato dali zohnat prachy
4. myslim si ze min. financii by Bratislave dal vynimku na dane zadlzenie. BA je schopna rocne splacat 150 mil navyse.
? sorry, myslel som ze si z BA, mi to tu tak pouzivame, lebo madar je zevraj xenofobne tak sme vybrali niekoho z vlastneho naroda ☺ sorry nechcel som ta urazit...
Ako to tak skúšam počítať, nové električky sú síce dosť veľká investícia, ale keď sa ich cena rozpočíta na cca 30 rokov, už to tak veľa nie je.. čiže ak by mesto zobralo úver napríklad na nákup 50 nových nízkopodlažných električiek (každá napr. 60 mil.Sk), celková cena by bola 3 mld.Sk, čo je pri dobe splácania 30 rokov 100 mil.Sk ročne.. a to zas až tak veľa nie je..
jooj, ved si to tam prestuduj na tej stranke cele. Robia sa z 2xT3, z jednej K2 alebo z dvoch uplne novych skrin + dosadenim stredneho clanku. (co si ty z vychodu?)