Hej. Ale myslím si že iný to nepovažujú za hlúposť. Myslím si že sa len boja, že im bude elina hučať pod oknami. Roky bývam pri elektr.trati a mne to neprekáža. Niekedy boli horšie tie pískajúce karosy.
Tak čo mi tu potom ostatní vrátane teba vypisujú, že nebude treba viesť električky ani ostatné linky k Hlavnej stanici tak ako doteraz?! Tak jasne mi povedz teda čo sa stane? Chceš vôbec aby dačo išlo cez Fililáku, alebo čoooo??? ?
No aj tento šetrný model s nosnými a doplnkovými linkami je náročný na vozový park DPB. Kraťase na 50,84,93 a 94 sú toho dôkazom ako to funguje, že z nosných liniek z veľkou kapacitou a krátkym intervalom sú skôr linky s kolísavou kapacitou a nepravidelným intervalom...
Existuje nejaký variant, že kde by ostala aj ovca celá aj vlk by bol sýty? To by ma fakt zaujímalo. Alebo bude vždy víťaz a porazený...? Tak to býva aj v realite.
"Vzhladom na synergicky efekt, ze sa tam vedie TEN-T17 koridor, regionalna doprava aj mestska doprava, dokadza ku multiplikacnemu efektu, co do kumulacneho efektu aj ekonomickej vyhodnosti."
Mohol by si to preložiť do zrozumiteľnej reči? Čo máš v prípade NDS na mysli pod pojmom "synergický efekt" a v čom sa prejavuje? Čo sa multiplikuje a kumuluje a ako sa multiplikuje ekonomická výhodnosť?
Nesúhlasím. Ignorovanie je účelné voči detičkám, čo ich baví týždeň-dva vypisovať. Ľudí, ktorí nezmyselné názory tvrdohlavo a vehementne presadzujú cez všetky možné kanály, vrátane novín, neslobodno ignorovať, naopak, nepravdy, ktoré hlásajú (či z nevedomosti alebo zámerne, je z hľadiska "verejnoneprospešnosti" jeho činnosti nepodstatné), vyvracať a uvádzať na pravú mieru. Preto aj na Marcellloooa treba reagovať. Inak by sme sa mohli po čase v novinách dočítať, že "tento projekt bol prediskutovaný na diskusnom fóre imhd a neboli voči nemu vznesené žiadne pripomienky".
Filiálka nemôže úplne nahradiť hlavnú stanicu. Okrem iného práve pre tú reláciu Kúty - Štúrovo. Ale môže tam byť celkom slušná frekvencia vlakov zo smeru Kittsee, Wolfsthal, Rusovce (vrátane zopár diaľkových) aj BEZ električkoľahkometra z Rovniakovej. Písal som to preto, že podľa mňa nie je žiadna tragédia, že sa tam nepostaví povedzme 6 nástupíšť.
Dúfam (som o tom presvedčený), že s nákladnou dopravou sa tam neuvažuje!
"Jedinou autobusovou trasou, ktorá sa mohla 21 vyrovnať, čo do dĺžky i do krásy bola báječná 112. Petržalskú trasu mala až po Synekovu rovnakú ako 21. Pod mostom SNP mala zástavku a pokračovala po Vajanského nábreží až po Mokrohájsku. Tu si to bezstarostne zatočila do Dúbravky, kde aj skončila. V 1993 jej skrátili trasu len po most SNP. To bol prvý necitlivý zásah do tohto komplexného organizmu trás MHD. Nasledoval neospravedlniteľný škandál. 112 presmerovali cez Einsteinovu až na Patrónku a po pár rokoch ju premenovali na 92. Až nedávno sa snažili napraviť staré krivdy a predĺžili ju až do Dúbravky, od Patrónky po pôvodnej trase, no dávnoveký názov jej už nevrátili, čím Bratislavčanov ochudobnili o jednu z mála dochovaných pamiatok. "
Zvláštne že ja si pamätám iné trasy, napr. 112 do BAZ. ?
Na elektricku do Petrzalky mesto vlastne zdroje nema. Na zdruzenu investiciu ma vlastne zdroje a na vsetky naklady sa pozbiera aj s ostatnymi subjektami (stat, ZSR, EU).
Re #97715 S499.1023: To som rad. Neodpustil by som si, keby som sa mylil a mohol sa nieco nove naucit a nevyuzil by som to. Preto ma upozornuj, kde robim chyby. Ale rob to na urovni. Casom sa mozno stanes aj partnerom pre komunikaciu.
Re #97720 Valec: Viac ako to ze sa to niekde da, mna zaujima, ako to bude v Bratislave. To, ze sa to da este neznamena, ze to bude. Ja definujem rizika. Po ich eliminacii sa mozme znovu bavit ci elina ano alebo nie.
Sucasny stav zameru mi dava vsetky dovody pre nie.
Re #97721 Ik: Plytky tunel je zo vsetkych realizacnych variantov k zivotnemu prostrediu najohladuplnejsi. Preto ho presadzujeme.
drink