Reply on: ivanbuto #97441:
Bez ohľůadu na to, že Marcel je Tvoj kamarát z Bratisalvy otvorene, Teba staviam omnoho vyššie a myslím si, že by si sa nemaldiskreditovať angažovaním sa v ekoteroristických aktivitách, medzi aké bezo sporu možno zaradiť aktivitu Rovniankovej 14.
Marcelllooo
Re #97669 Martin Fundárek:
1. - Tak zosuladenie grafikonov nebude taka lahka uloha. Tak nech sa riesi tazsia uloha. No a?
Uvazuje sa o dualnej trati, nie o paralelnej.
2. Nestudoval si "Investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dvor", na ktory uz prebehlo posudzovanie EIA, momentalne bol vybraty spracovatel projektovej dokumentacie pre uzemne konanie o umiestneni stavby (trate)?
3a. Staci si pozorne precitat povodny prispevok. Najdes to tam.
3b. Taky, ze na BA sa ujde viac. Raz z rozpoctu mesta, ktory zafinancuje rozvoj vozoveho parku a pripadne rekonstrukciu existujucich trati a raz zo statneho, ked ZSR zaplati (cast) zdruzenej investicie.
V pripade len elektricky statne peniaze Bratislava neuvidi a mestsky rozpocet cely spolu s uverom pojde na Petrzalsku cast s tym, ze neoztanu na nic ine. Ani na rozvoj existujucich trati, ani na obnovu vozoveho parku.
4. Financie - Mesto na to nema (to nema ani na pozemnu elektricku).
Pravny stav - posudzovanie EIA neprebehlo na tzv. plytky tunel.
Fakticky stav - mesto s tym realne zatial neuvazuje, pokial pojde len o solo elektricku
5. Uz niekolko krat boli uvedene dovody ekonomickej nerentability cisto elektricky voci zdruzenej investicii. Odporucam dohladat v historii fora.