Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #96416:
Ahá, vyvrátil som tvoje názory (dokonca aj v oblasti, na ktorú si podľa svojich tvrdení odborník) a došli ti argumenty, tak nastal čas na urážky? Hej, všetci sme blázni, len ty si lietadlo...
Reply on: Marcelllooo #96500:
Nehovoril som, že ÚP je koncepciou dopravy, aale o návrhu nosného systému tak, ako je zakotvený v ÚP. Dúfam, že uznáš, že trasy NS MHD vznikli na základe štúdií (metra). Lenže Ty tvrdíš, že (okrem iného) všetky štúdie metra boli nekoncepčné ("Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy.")

Prečo ❓ ?
Reply on: Marcelllooo #96416:
"Trat Filialka - Nivy - Petrzalka bude mat "dualnu" prevadzku. Bud na nej budu regionalne spoje typu S-bahn, ktorre budu riesit primestsku dopravu do mesta a zaroven to bude mestska elektricka." - Máš aj nejakú konkrétnejšiu predtavu? Kde budú stanice? Aké budú intervaly? Aké bude linkovanie? Aká bude prepravná kapacita?
Reply on: Marcelllooo #96500:
Prečo sú platné staré projekty metra, ktoré počítali s mil. Bratislavou? ? Lebo dogma. Lebo metro-fundamentalizmus, ako zvykneš vravievať.
Reply on: tr3mp #96484:
UP mesta rozhodne ziadnou koncepciou dopravy nie je. UP je len funkcne zatriedenie jednotlivych parciel, teda na co sa ta-ktora parcela moze pouzit. Podkladom pre vznik UP mesta su urbanisticke studie, pre dopravu su to dopravno-urbanisticke studie. Co sa tyka sucasnych vyhradenych koridorov, tie boli zapracovane na zaklade DUS a starych projektov metra, ktore su doteraz platne.
Reply on: 810zssk #96489:
Tak toto je fakt asi moj historicky najvacsi preklep/prekuk, pretoze som fak zle precital to iste... To uz mam z toho zblbnutia ako je pol dispecerskeho len "nevideli ste kde je CapaCity?"
Fakt sa Ti za to ospravedlnujem a diki ze si koncil smajlikom ?
Reply on: ufo #96482:
Dosť veľa oddelených koľají, nie?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Sommelier #96399:
Sorry, ale to neviem. Respektíve mám nejaký laický názor, ale nemám ho podložený výpočtami sklonov, dostatočného priestoru a pod., nakoľko nie som odborník v odbore dopravných stavieb. Ale moja predstava je zakopať približne tie okruhy, ktoré má riešiť NDS v meste podľa územného plánu, t.j. Šafko-HlSt-Trnavké mýto-Záhradnícka a Nový most-Nivy-Trnavské mýto-Pionierska. Nemá zmysel zakopávať súčasné trate, tie treba zväčša nechať.
Reply on: drink #96479:
Pracuje sa na tom.
Reply on: Solider #96494:
?
Reply on: intony #96492:
Na Šancovú mi nešahaj 🙂
Reply on: 810zssk #96491:
ŽST Lamač sa nemá rušiť. Pokiˇal viem, rušíť sa má Železná studnička.
Reply on: 810zssk #96401:
Zakopávať a budovať treba električku pod Štefánikovou, Šancovou, na časti Mlynských nív, nie Špitálsku, Obchodnú a Radlinského.
Mimochodom, ked uz sme aj pri tych vlakoch v BA: Ako sa vam pozdava napad zel.zastavky Vrancovicova? V navrhoch mi celkom chyba aj ked som presvedceny ze by sa uzivila. Tym ze sucasna ZST Lamac sa ma rusit a nahradit ju TESCO Lamac by ani nebol problem s prilis velkou blizkostou...
Reply on: intony #96488:
Reagoval som hlavne na riešenie cez Starý most.
Reply on: stevo #96485:
Ehm, poznas rozdiel medzi slovami "zdrzat" a "zdraziet"? 😃
Reply on: Papyr #96487:
Pravdaže. Zakopať električku pod zem na dôležitých križovatkách, alebo tam, kde by bola výraznejšie obmedzená IAD. Nie však zakopať pod zem celý systém tratí od Karlovej Vsi po Vinohrady...
Reply on: intony #96469:
Aj ked nie v celom meste. Ale na dolezitych krizovatkach a dolezitych uliciach ano.
Reply on: intony #96469:
Pretoze jeden z tych dvoch pod zem bude musiet, ak to ma byt bezkolizne. A pre MHD staci do tej zeme vyrubat mensie diery.
Reply on: 810zssk #96422:
Prepac. Z coho vychadzas, ze auta budu zdrazovat, ked ich zacnu kupovat odpadlici z MHD?
Ceny aut sa nebudu viazat na bratislavsku MHD. Ak bude po autach v Bratislave zvyseny dopit, predajcovia aut splnia rocne predpisy mozno na 200%, dostanu tucne vianocne premie a do noveho roka este vyssi predajny plan. ETOVSJO. Nikdy sa nebudu ceny aut orientovat podla zvyseneho dopytu v Bratislave po nich.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.