"by si nechal celý Pezinok chodiť na stanicu pešo. "
to kde pisem? ukaz mi...
ja len tvrdim ze pre mesto Pezinok by bola blbost prevadzkovat MHD, ale idealnejsie by bolo ponechat spoje napr z modry premavat cez problematicke a nedostupne miesta. Pesi ludi neposielam, hoci to nie je az tak daleko - pre mladych ludi ako ja, teoreticky aj ty ? , hoci babicky by problem mat mohli...
Ja som jednu videl a bola to určite červeno - biela kombinácia. Presne taká, akú majú aj naše B 732 bez GO (možno červená mala trochu tmavší odtieň). ?
V pohode. Keď Slovač chce, môže sa to pomeniť od základov. Ale nie tak, že asi štyri dni pred zmenou sa dá substrátu vedieť, že sa niečo zmenilo ? A ohľadom toho koniec diskusie
1. Toto naozaj netuším. Ale mám pocit že v porovnaní s predošlým rokom to o veľa nebolo. I keď aj 5 spojov môže byť pri rozsahu tamojšej MHD dosť veľký skok.
2. Minimálne jedna mestská červeno-biela Karosa tam bola. Aj linkové označenie mala ako MHD (tabuľa s číslom a trasou).
3. Tarifa bola jednorazová neprestupná v hodnote 9 Sk. V MHD fungovali aj mesačníky, v papierovom prevedení nevalnej kvality bez ochranných prvkov (ľahko falšovateľné). Neviem dokedy, ale v roku 2002 ešte určite áno. Mesačný celý stál 750 Sk.
4. MHD v Malackách skončila rovnako ako aj tá v Pezinku. Ale zatiaľ čo v Pezinku sa celkom slušne "obnovila", v Malackách to zostalo asi len pri 6 spojoch začlenených do prímestských liniek.
MHD v Malackách mala 5 liniek, ich trasovanie môžeš nájsť napr. v mape Malaciek od VKÚ.
ok, nevyjadril som sa 100%-ne, ale Tvoja reakcia bola este viac mimo. ok, podobny typ, ale zmysel je pre mna v podstate, ze sem slubovali podobne eliny, mal byt vyhlaseny tender zaciatkom 2007 a dnes v 2008 sa uz nic o tendri na podobne eliny nehovori.
Milé dieťa za monitoríkom, hlásaš bludy. Samozrejme, že normy sú pre električky odlišné, električka NIE JE železničná trakcia (to na akej VŠ učia takú odbornú terminológiu? Ja poznáím trakciu elektrickú, motorovú, parnú...), električka je DRÁHA a železnica je tiež DRÄHA, ale iná.
No vďaka tomu "včleneniu" sa tá ich bývalá MHD stala veľmi neprehľadnou. Predtým boli normálne CP na www.cp.sk v sekcii MHD.
1; Vie niekto približne o koľko percent sa zrušením MHD znížili dopravné výkony vrámci Pezinka?
2; Ja si teraz nie som istý, nepremávali v MHD Pezinok náhodou nejaké staré Karosy v mestskom prevedení, ktoré sa potom vyradili? Nástup bol len cez predné dvere, čo som počul.
3; Tarifu mala MHD Pezinok odlišnú od tarify prímestskej dopravy či bola jednotná? Ja si to fakt nepamätám, nakoľko MHD Pezinok som tuším ani nikdy nevyužil.
4; Viem, že MHD bola aj v Malackách a tá sa (asi tiež niekedy vtedy ako v Pezinku) zrušila. Tam sa jej časť včlenila do ktorej prímestskej linky? Žeby do žiadnej? ?
Maximálny sklon pre električku je 80 promile, pre metro 40 promile, pre železnicu podľa toho, aké druhy vlakov máš v úmysle plánovať. Žiadne "myslím 12%", žiadne "dakde pri Medenej alebo Tallerovej". Predlož výpočty.
Dobrý deň.
Tak ma napadá, ohľadom dĺžky autobusov. Keď sa dívam na tie 18 a nejaké drobné vozy (NB 18 City a CapaCity) tak dostávam pocit, že sa to ku nám (s tým veľkým zadkom ☺ moc nehodí. Vie niekto ako na cestách obstál sor ?
trochu si zmanipuloval svoju reakciu, alebo sme sa nepochopili. len na rychlo si nieco vyhladajme:
13.11.2006: ...V uliciach mesta v nedeľu dokončili testovanie nízkopodlažnej klimatizovanej električky českej výroby pre talianske mesto Cagliari, pričom podobný typ plánuje nakúpiť v najbližších rokoch aj DPB.
"Keď sa začiatkom budúceho roka vypíše tender, o dva roky by sme v Bratislave mohli mať podobné električky," poznamenal Zachar.... http://www.sme.sk/c/2998198/Elektricky-v-Petrzalke-budu-najskor-o-dva-roky.html
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
Tak ma napadá, ohľadom dĺžky autobusov. Keď sa dívam na tie 18 a nejaké drobné vozy (NB 18 City a CapaCity) tak dostávam pocit, že sa to ku nám (s tým veľkým zadkom ☺ moc nehodí. Vie niekto ako na cestách obstál sor ?