Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #94719:
B.Z. do toho nepleť. Na verejnej diskusii v decembri vyhlásil Cílek, že je to jeho nápad.
Reply on: Solider #94888:
Ako by si preložil "Žábí majer" alebo "Stavivá"? Ja som sa o to pokúšal a vzišlo z toho toto: "The Frog Farm" a "The Buildings".
Reply on: pressburger #94887:
no nebol by som proti, ale tento navrh ma viac proti ako pre: kto by to financoval? ked mame uz jednu 280-tku, a ani ta nie je uplne v najlepsom stave
dve su asi zbytocne, casom by sa (podla mna) asi jeden z nich uprednostnil a druhy by stal na vzduchu a dazdi....
a radsej tych par chechtakov co sa naskrabe dat do niecoho co by sa viac vyplatilo a co uz davno malo byt v lepsom stave, napr. do Sanosu
alebo este do IK 283, ked dojazdia, keby boli dve 280 tak velice pochybujem ze aj z 283-ky bol historicak
Reply on: Emo #94885:
Ja neviem, čo budú mať z toho, že v kuse bude mlieť len The next stop is... akože preložiť Letisko a Hlavnú stanicu pochopím, ale blbosti typu Koliba, alebo Žabí majer určite nie 🙂
Nebolo by dobré "odložiť" aj 4947 ako historičák, nech ich máme 2. Veď pri počte 761 kusov by bolo vhodné mať ich aspoň dva kusy... ? ? ?
Reply on: Solider #94706:
Treba ich zlúčiť do jednej a hotovo. ?
Reply on: Solider #94845:
"Rovnako mi ani nechýba vyhlasovanie zastávok v dvoch jazykov. To, čo bolo v LBC vozidlách, bolo toho odstrašujúcim príkladom. Komu načo bude hlásenie "The next stop is"?? Aby v kuse mlela Tvarožková z reprákov?"

Ja by som to privítal. Do tohto mesta chodí dosť návštevníkov zo zahraničia a pre nich by to bolo dobré
Reply on: Tramway #94787:
"2) zlúčiť linky č. 12 a 13 do linky č. 12 (alebo 13) Dúbravka - karlová Ves - Šafárikovo námestie- Obchodná - Hlavná stanica."

To už rovno môžeš obnoviť linku 1 v pôvodnej trase.
?
Reply on: Ámos #94880:
Hej, ďalšia sklenená opacha do zbierky. ?
v tejto diskusii sa objavú aj príspevky na tému nátery prostriedkov MHD. Neviem prečo ste všetci proti náteru LBC, keď pri hlasovaní o náteru nových Solarisov ste vybrali práve tento náter. DPB však namiesto neho použilnáter SPP, ktorý sám o sebe nie je najlepší. Ueleno-žltý náter pripomína MHD Žilina ten je však z celého náteru najlepší. Zvyšok - logo SPP vrrátane rôznych doplnkov by som určite zmenil. Inak prečo majú všetky Solarisy a takmer všetky Karosy náter SPP?


Náter LBC sa mi páči. Little Big City je slogan mesta. www.bratislava.sk je odkaz na webovú stránku Bratislavy. Ja osobne by som tam pridal aj tel. číslo 16 186.


Keď sa vozidlá s náterom LBC uvádzali do premávky hovorilo sa, že v nich cestujúci nájdu informácie o bratislave v rôznych jazykoch a zastávky sa budú hlásiť aj v cudzom jazyku. Realita je však úplne in: Vo vozidlá s náterom LBC nie sú vo väčšine prípadov žiadne turistické informácie a hlásenie zastávok je iba v Slovenčine. Otázka znie prečo?

ja osobne by som použil hlásenie zastávok, ktoré sa používa na tatranských elektrických železniciach: Najprv sa ozve znelka a potom - Nasledujúca zastávka, Die folfin de halte štele, de next stap a napr. Nová Lesná. U nás by to mohlo byť tak isto. Najprv sa ozve znelka a potom - Nasledujúca zastávka, Die folfin de halte štele, de next stap a napr. Račianske mýto. Nebolo by to lepšie? Má niekto z Vás iný návrh? Ja osobne by som trošku zmenil aj interier vozidiel s náterom LBC. Čo vy na to?
Reply on: Peon #94434:
"V 80-tych rokoch minulého storočia už existovala?" Ide o prvú železničnú trať s parnou trakciou na Slovensku ❗ ?
Reply on: Peon #94686:
Vo Wolfsthali máš prestup na linku S7 (S-Bahn), ktorá ide do Viedne. Kilometricky je táto trasa najkratšia.
Reply on: hoppusmark01 #94878:
Skoda ze nacrty nie su velmi citatelne.
Reply on: hoppusmark01 #94879:
Cele hodzovo prejdes bez potreby pouzitia podchodu a to po CSS riadenychi priechodoch.
Reply on: hoppusmark01 #94878:
podla mna je dobry ?
Reply on: 810zssk #94872:
inač ja mám taký názor, že ak niekto vybuduje bariéru pre chodcov v podobe zrušenia priechodu a vybudovaniu podchodu, je jeho povinnosťou prevádzkovať v dotyčnom podchode výťahy a eskalátory 24 hodín denne ako náhradu...
Presný opak sa deje v podchodoch v Bratislave.. Na Trnavskom mýte väčšina eskalátorov nefunguje, na Hodžovom sú večer a cez víkend vypnuté, a na Zochovej pre istotu nie sú žiadne...
Reply on: 810zssk #94876:
http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/06.html

niekde bolo aj podrobné dopravné riešenie, ale už neviem kde...
je to otrasný projekt...
Reply on: 810zssk #94872:
Ak si videl projekt IPR, tak by si mal vedieť, že v okolí Hlavnej stanice má byť niekoľko nezmyselných podjazdov, nadjazdov, mimoúrovňových prechodov, podchodov, a neviem ešte čoho... Takže podľa tvojej teórie by sa mali teraz všetci vyzbrojiť zásobou 60-minútových lístkov, keď pôjdu okolo hlavnej stanice...
Reply on: hoppusmark01 #94875:
Nevies kde tento projekt najdem?
Reply on: Solider #94873:
Podľa projektu IPR tam má byť HOTEL a vjazd cesty do podzemia, ktorá vyústi na Žabotovej.. A to normálnej cesty, po ktorej majú jazdiť aj autobusy...
Takže aj preto som proti tomuto projektu...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.