Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #94616:
Podľa Tvojej logiky vlastne všetky zastávky v Bratislave tvoria jeden veľký terminál (veď vzdialenosť medzi nimi sa dá prejst aj pešo). ? ?
Reply on: bwd #94622:
Tak potom hej. ? Teraz ma napadlo - mne sa zdá, že pri spomínanej ŽST Petržalka to je aj tak spravené. ?
Reply on: Ike #94624:


- o 20 sekund zastavia auta na cervenej... chodci maju zelenu, ale chodci su uz davno za krizovatkou..

v takomto pripade sa uplne degraduje vyznam krizovatky
Reply on: Ike #94624:
"...empiricky odsledovane v praxi..."

Ja mám časové schémy riadenia dvoch križovatiek priamo z magistrátu. Je to tak! Tie dopytové tlačidlá tak, ako sú naprogramované v Bratislave, sú úplne nanič. Len im to ešte nikto nepovedal. Až to budem mať perfektne naštudované (nie je to žiadna sranda, keď sa človek tým profesionálne nezaoberá a takých je asi veľmi málo), tak im to vysvetlím aj s patričným komentárom (a haló).
Reply on: Valec #94560:
Lenže zabúdaš, že DPB má z reklám aj nejaké príjmy. Ako by si ich nahradil? ?
Reply on: Emo #94621:
Su nezmysel dokym sa dobytok prechadzajuci cez cestu nespamata a nerobi nasledovny postup (empiricky odsledovane v praxi)

1. dojdem na semafor, jee cervena...
2. zmacknem dopyt...
3. jeee stale cervena
4. zistim ze vlastne ziadne auta nejdu
5. prebehnem na cervenu...

-> o 20 sekund neskor
Reply on: S499.1023 #94576:
Ale že by sa nám nové električky hodili je tiež pravda. ?
Reply on: Emo #94621:
"Chodci by mali zelenú aj vtedy, keď žiadny nepôjde a bude to zdržovať aj ostatnú dopravu."

Opäť: nič by sa nestalo, pretože tie autá tak či tak musia zastaviť na ďalších svetlách - je to tak naprogramované.
Reply on: bwd #94601:
Dopytové tlačidlá na prechodoch pre chodcov vôbec nie sú nezmysel. Si predstav, že by tam bol pevný signál. Chodci by mali zelenú aj vtedy, keď žiadny nepôjde a bude to zdržovať aj ostatnú dopravu. Že sú chodci netrpezliví a riskujú životy kvôli autobusu je ich vec. Mimochodom, pokiaľ viem tá nehoda z 21.1. sa stala skoro ráno v čase keď boli ešte semafory vypnuté.
Reply on: Sati #94615:
Az tolko asi ziadne (mozno Kosice, ale tie tiez nemaju jednotny nater). Inak Presov ma tiez nezanedbatelne mnozstvo TYPOV vozidiel - K731/2, K741, K932, K941, K961, Ik435, TAM272A180, Citybus12, Citybus18, Citelis12, Citelis18, Solaris12, 14Tr/TrM, 15Tr/TrM, 24Tr, 25Tr, kedysi mal aj Ik280 a K744 - a to vsetko v jednotnom natere. Bratislava ma sice naviac aj kratky TAM, rozne SORky, 21Tr, Ik415, Ik412, Ik283 a samozrejme elektricky, ale zase nema K9xx, Citelisy, Citybusy a 24Tr.
Reply on: S499.1023 #94617:
okrem filmu od Spielberga si pod pojmom terminal predstavujem prestupny uzol, ktory sa podoba na mensiu autobusovu stanicu... v tejto lokalite si to neviem predstavit, jednak by to hyzdilo okolie a potom je to absolutne neproduktivne...
myslim ze z rajskej k tescu je to prijemna prechadzka...
Reply on: Sati #94615:
A to ja ako dôvod?
Reply on: Ike #94616:
Asi nevieš, čo je terminál.
Reply on: enumaelish #94612:
neviem o com tu rozpravate o akych prestupnych terminaloch... ved tam je... od Marianskej na Rajsku je to cca 1,5 minuta chodze... castokrat idem tak ze z eliny na marianskej na richmana a potom na rajsku a nestiham ho zjest... ten terminal tam je len nie meter od seba 🙂
Reply on: Papyr #94561:
Ktore SR mesto ma tolko vela typov vozidiel teda znaciek som myslel ❓
Reply on: zakaznik #94607:
Kua to už sú veľa zložité konštrukcie. Starší ľudia po zotmení nechodia do Hornbachu ? .
Reply on: zakaznik #94607:
Na podchod/nadchod prekonávajúci železnicu.
Reply on: Valec #94564:
Keď už je o tom reč tak čo sa plánuje čo do budúcna s Kamenným námestím, tak by sa tam mohlo spraviť nejaké obratisko pre električky, resp. prestupný terminál ku ktorému by mohli zájsť aj linky 202 a 205. Poprípade ako si písal, že zaslepiť ulice a pre ozaj veľké vyťaženie liniek 201 a 202 by sa mohlo uvažovať nad električkovou traťou do Vrakune cez ASMN , Prievozskú a Gagarinovu, keď pochybujem, že nároky na MHD v danej oblasti budú klesať
Reply on: Papyr #94561:
Z Ik435 mi oranžová imponuje a bolo by zaujímavé oskúšať ako by to vyzeralo na ostaných vozidlách a potom ešte vyskúšať ako by vyzeral taký náter z 15Tr aplikovaný na eliny a busy. Rozhodne SPP alebo LBC náter nerieši nič. SPP je reklama, takže zopár vozov by som tak ponechal ako s reklamou. Okrem toho zelená je farbou Žiliny a tú istú farbu ale s bielou ju kombinujú v KE.
Reply on: AAA #94573:
Tým si chcel povedať čo? Lebo do tej vety si vsunul poznámku o L7 a L1. Takže to staré riešenie bolo zlé chceš povedať alebo dobré?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.