Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #90740:

Konkrétne Cobra má nad koleasmie a trakčákmi dokonca 2+2, 2+1 je iba vo "visiacich" článkoch. Zaujímavosťou sú Cityrunnery v Linzu, ktoré majú 2+0, ale vzhľadom na ich šírku sa to dalo očakávať. Samozrejme nad podvozkom majú 1+1.
Reply on: fobust #90734:
Nie. Proste nerozumieš dopravnej terminológii. Prepravca si Ty.
Reply on: fobust #90732:
A na tú Miletičovu kade? Po Košickej? Či estakádu? Však to je nezmysel.
Reply on: Emo #90677:
jojo, vedel som ze to co mame my je ...s pomocnym dieselovym pohonom. Ja len, ze kym toto cele vyslovis tak uz nejaka voda aj v riekach pretecie 🙂 Preto som vravel duobus, kazdopadne dik za opravu.
Reply on: aquila #90727:
Kvalitatívne pôjde samozrejme o generačný skok, kapacitne je na tom moderná električka porovnateľněj dĺžky obvykle horšie ako 2 x T3, pretože sa v nej nesedí sociálne 1+1 kvôli zvládniu návalov, ale minimálne 2+1 pri obvykle užšej vozovej skrini.
Reply on: tr3mp #90736:

mne to nehovor, ale tým, ktorí to berú krížom ?
mimochodom, pre upresnenie - si asi zabudol, že zo stredného pruhu musíš potom aj tak odbočiť ešte doprava, keďže sa na moste zlučujú do jedného ?
podobne ako sa napr. IGK pri výjazde z Hálovej (aby to bolo jasné cesta, ktoru idú napr. 83,84,92) na most snp rovno zaraďujú z bus pruhu až do ľavého, nakoľko z pravého je za zjazdom pod most urobený bus-pruh...
Reply on: fobust #90672:
uff, diky. Mam aspon na 1 dlhy zimny vecer robotu, kuknem 🙂
Reply on: fobust #90735:

zamedzeniu = obmedzeniu
Reply on: kecho #90730:
"a kaskadéri z Bosákovej nebudú lietať krížom cez tri pruhy na prístavný most.."

Keď sa pripojíš z Bosákovej na Dolnozemskú, máš vlastný pripájací pruh (pokračujúci ďalej na Apollo). Z neho sa treba preradiť o jeden pruh doprava - do stredného pruhu, z ktorého sa bez problémov dá odbočiť na Prístavný most bez toho, aby si sa dostal do kolízie s vozidlami v pravom pruhu (ktorý je výlučne na odbočenie na Prístavný most). Takže netreba lietať cez tri pruhy, ale stačí preradenie sa do susedného 🙂
Reply on: S499.1023 #90715:

http://www.trainweb.org/tubeprune/tractioncurr.htm#Why 4 Rails?

Tu som sa dočítal že "Firstly, it was originally required by the government to limit the voltage drop along the line to 7 volts. This was intended to reduce problems caused by stray currents causing electrolysis affecting utility pipes and cables."

Ja som tomu pochopil ako zamedzeniu blúdivých prúdov. Samozrejme že nejaké tam ostanú. Ináč je to dobrá stránka, odporúčam pokukať všetkým šotoušom.
Reply on: S499.1023 #90717:

Správne. V Bratislave žiadnych dopravcov nemáme, iba prepravcov substrátu, tak som sa pomýlil. ?
Reply on: aquila #90724:

Viem že jeden inžinier ešte pred výstavbou mostu presadzoval myšlineku električky na moste Apollo, bohužial však umrel ešte než sa niečo podarilo spraviť.
Reply on: S499.1023 #90718:

Zo strany mesta by sa napojila na Miletičku a v Petržalke by obslúžila EU, Ovsište. Mohla sa križovať s traťou zo Starého mosta pri Technopole.
Reply on: S499.1023 #90701:

Keď budeš mať toho nového Fiata 500, tak si ho pôjdem kuknúť, na fotách vyzeral veľmi pekne a dočítal som sa niečo o tom že to nemá byť ako nový chrobák - drahé a o ničom -, ale normálne auto za dobrú cenu.
Reply on: aquila #90725:

a čo takto vylúčiť z prístavného mosta aspoň časť dopravy v rámci mesta, ktorá na diaľnici nemá čo hľadať? zlikvidovať zjazd na Dolnozemskú a výjazd z Dolnozemskej...? Navyše sa potom zlepší zjazd z Apolla do Petržalky a kaskadéri z Bosákovej nebudú lietať krížom cez tri pruhy na prístavný most...

Re #90724 aquila:
nebol by som si tým taký istý, mám info, že vraj pôvodne mal byť vybudovaný piaty most cez dunaj s električkovou traťou...

Re #90718 S499.1023:
a čo takto napr. priamo na koniec Petržalky niekde na Jasovskú, prípadne + Rusovce...? ?
Reply on: Mike #90638:
& Re #90640 Ike:

tendencia je vsetky urovnove krizovania eliminovat. najma na to vlastne bude dobry projekt filialka, ze by nemali byt v meste v podstate ziadne urovnove krizovania...

ad galvaniho a jeho pokracovanie.. tunak je to ciastocne vidno...

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3160

inak nejake dalsie mapky najdete tu 🙂

http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=63

a tu http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=46
Reply on: S499.1023 #90719:
jj, pilier ?

Re #90721 S499.1023: Vtom nemam jasno. V kazdom pripade vsetci radni sa snazia tak predat ze spravia z BA velkomesto europskeho ci az nadeuropskeho vyznamu. Svojou malostou vsak tomu brania.
A naklady nezanedbame ale ak celkove naklady na vystavbu mosta spolu s dekontaminaciou zeminy za 700 mil, vystavbou krizovatiek najazdov a podobne boli 4,3 miliardy a samotny pilier stal miliardu... dakujem pekne.Keby bol nasuchu, zrejme by to bolo lacnejsie. ? Ale nemali by sme otacanie ?
Aj ked je to jedno to nezmenis.

Re #90726 aquila: jasne, kolaje potrebujes solit a mat neustalu potrebu pohotovosti, ved co ked nasnezi 5,5 centimetra.

Re #90724 aquila: jj, predaj pozemkov v BA... kapitola sama osebe... Aj otom by mali pani z SDKU a KDH hovorit nie len o pozemkovom fonde...
Reply on: fobust #90669:
akakolvek moderna 5clankova nizkopodlazna elina bude obrovsky krok vpred, ci uz kvalitativne, ale aj kapacitne oproti T3jkam 🙂
Reply on: Ámos #90685:
hlupost, pri elektrickovych tratiach mas presne taku istu zimnu udrzbu ako pri cestach, teda pokial to neni kompletne segregovane a v tunely 🙂 vid asi 2 zimi dozadu, kedy aj elektricky kolabovali 🙂
Reply on: Ámos #90694:
na pristavnom je v prdeli statika a to tak, ze totalne ..

kazdopadne su nejake napady, studie, nacrty, ako aspon docasne kusok zreparovat pristavny most aby sa dal premalovat na 3+3 a aby sa dodrzali dialnicne parametre, tak by ten treti pruh bol viac menej po celej dlzke odbocovaci...

ale kostovalo by to 2-4 miliardy korun.

potom su navrhy, ze sa pocka kym sa postavi R7 a D4, pristavny sa zbura, postavi sa novy 4+4 most, s tym ze na prizemi by okrem zeleznice bola aj elektricka ...

ale to je realne az okolo rokov 2015 az 2020 .. a naklady su dost vysoke..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.