...a nemusíme sa baviť len o výluke. Zažil som, že na Zlatých pieskoch pristavila cez víkend L56 smerom od Vajnor, zhruba 20 cestujúcich sa z nej rozutekalo na električku smerom do mesta, ktorá tesne pred dobehnutím prvých z nich zavrela dvere a odišla do centra.
Ja netvrdím, že vodič má sústavne na každej zastávke sa stokrát presviedčať, či niekomu nedajbože neujde. Ale keď raz máme nejaký prestupný uzol, a je tu jasne pozorovateľný záujem cestujúceho o prestup, tak potom ozaj ťažko popísať takto konajúceho vodiča električky inak ako človeka, ktorého z celej práce zaujíma akurát tak kedy má fajront a čo bude napísané na výplatnej páske.
Smutné.
Nikiliky, nechce sa mi tu reagovať na všetky tie príspevky, takže to, čo chcem povedať zhrniem:
Ako tak čítam tvoje názory, akurát sa mi opäť potrdzuje, že prečo je to v DPB tak. Prečo sú špinavé vozy, prečo sú niektorí vodiči, akí sú, nuž jednoducho preto, lebo vy, niektorí vedúci pracovníci svojich podriadených k tomu priam učíte, že zákazník=cestujúci je vlk, primitív, neschopák a substrát, ktorý je len na obtiaž a má byť spokojný, že príde preň nejaky dopravný prostriedok, ktorý ho naloží na nástupnej zastávke, vyloží na výstupnej, prípadne preloží niekde počas cesty do iného dopravného prostriedku. V podstate sme pre vás niečo ako brvná, nafta, cement, kartóny mandarínok, ktorým je jedno, či idú v čistom voze, špinavom voze, či na nich prší, sneží, koľko cestujú, či musia mrznúť a pod.
Možno by vám niektorým mali dávať odmeny a časť mzdy podľa počtu prepravených cestujúcich, aby ste mali nejaku motiváciu to zmeniť.
Tak ako ty nehovorím o všetkých vedúcich, len o tých, ktorých sa to týka. ?
Netvrdím, že autobus NAD má v čase odchodu prázdny čakať, kým nepríde nejaká električka. Ale odchod v momente zastavovania električky, 98% cestujúcich z ktorej evidentne bude chcieť naň prestúpiť, je rozhodne neúcta k cestujúcemu.
No ja Ti garantujem, že keď vlak má výluku a musím presadať na náhradnú autobusovú dopravu, tak druhý vlak, na ktorý prestupujem, bude čakať, dokým všetci z autobusu neprestúpia, aj keby mal odísť s meškaním
Inak otazocka pre ludi co robia s PP:
V poslednom riadku su tri udaje:
L (linka), cas a medzi tym Z.. to je pasmo? vzdy som bol v tom ze to je poradie /kurz/ ale ako to tak pozorujem to vyzera na to pasmo.. je niekde na PP aj poradie?
Vies co? Som primitivec. Pretoze vyuzivam Vase sluzby. Zial, sotocitenie ma pri MHD zatial drzi.. ale nakolko tu vlastne nie je nic nove tak to opada.. a potom pa-pa.. MHD za peniaze vs. IAD zadarmo..
Zmieria sa s tým iba socky, takže sa to vyselektuje a potom už budete mať v busoch len tie socky.. A samozrejme, že tie vám nebudú platiť cestovné, a tak sa stane to, čo napísal 810zssk...
Ešte jednu vec,Vy -samozrejme nie všetci-nie ste primitivy ale vypatlaci oplašení tupci,to si musí väčšina uznať. 810zssk:kludne prejdi na iny system maš slobodnu volbu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
Ako tak čítam tvoje názory, akurát sa mi opäť potrdzuje, že prečo je to v DPB tak. Prečo sú špinavé vozy, prečo sú niektorí vodiči, akí sú, nuž jednoducho preto, lebo vy, niektorí vedúci pracovníci svojich podriadených k tomu priam učíte, že zákazník=cestujúci je vlk, primitív, neschopák a substrát, ktorý je len na obtiaž a má byť spokojný, že príde preň nejaky dopravný prostriedok, ktorý ho naloží na nástupnej zastávke, vyloží na výstupnej, prípadne preloží niekde počas cesty do iného dopravného prostriedku. V podstate sme pre vás niečo ako brvná, nafta, cement, kartóny mandarínok, ktorým je jedno, či idú v čistom voze, špinavom voze, či na nich prší, sneží, koľko cestujú, či musia mrznúť a pod.
Možno by vám niektorým mali dávať odmeny a časť mzdy podľa počtu prepravených cestujúcich, aby ste mali nejaku motiváciu to zmeniť.
Tak ako ty nehovorím o všetkých vedúcich, len o tých, ktorých sa to týka. ?