Vážne sa s Tebou nedá.
Vytazenost je pri primestskej doprave o to dolezitejsia, ze nema zmysel, aby sa niekde v sirsom centre nedostala do autobusu polovica Stupavy, v Lamaci vsetko vystupi a zostane ich 12, ktori sa do tej Stupavy povezu. Skratka a dobre, takto ako to expresne pises ty sa to robit neda.
O stratovosti pomlcim, to pochopis neskor.
A aky si myslis, ze bude mat elektricka interval, ked bude vozit primastskych ??? Terajsich 12 - 20 minut. Presne tak ! V Brne to maju s lepsim intervalom prave preto, lebo tych primestskych vozia !
Nemám nič proti novým stránkam o mhd. To je každého slobodná vôla. Dôležité do budúcnosti je pre tvoju stránku skôr byť nestranný a nezaujatý, teda nevyjadrovať tvoj subjektívny postoj, ktorý sa nemusí páčiť ostatním. Hlavne nech tam nie sú príspevky s nadpismi ako na bleskovkách, lebo už som také objavil aj tu. ?
A možno do budúcnosti na začiatok by som Ti odporúčil zmeniť to auto v pozadí a snaž sa dať tam obrázok čo súvisí viac s MHD. Dnes bolo pekne mal si vybehnúť a niečo pofotiť a pohrať sa s tým. ?
To som nevedel lebo o webe neviem moc ale aspoň by ste mohli odpovedať či by ste privítali založenie aj iných stránok o mhd aj keď nebudú takéto dobré ako sú tieto.
Veľmi by ste my pomohli keby ste si tu na http://www.infomhd.blognito.sk/ prečítali túto kolonku pozreli tam napísaný odkaz a vyjadrili sa podľa pokynov. Veĺmi ďakujem! ?
To je pravda,ze to financovanie dopravy je totalna zvratenost.Zo 600 000 obyvatelov bratislavskeho kraja je 450 000 bratislavcanov,ktori sa SAD-kou vacsinou nikdy neviezli,ale napriek tomu ju prostrednictvom kraja musia dotovat.Naopak mesto,ktore ma omnoho okliestenejsie financie musi zo svojho rozpoctu dotovat takmer vsetko,teda samozrejme aj MHD,ktorou sa nevozia iba bratislavcania,ale vsetci obyvatelia kraja,ktory sem stale prichadzaju za pracou,skolami,obchodmi...Skutocne dalsia "mila" zvratenost nasich politikov,ktori vsetko toto vymysleli. Ale na druhej strane si myslim,ze za stav vozoveho parku moze ciastocne aj mesto,pretoze ho absolutne neriesi systematicky.Jasne to vidiet na tom,ze osem rokov mesto nebolo schopne vyclenit ani korunu na nakup velkokapacitnych autobusov.Ten sporadicky nakup malych SOR-ov,na ktore aj tak DPB musel prosikat o peniaze je velmi slabou naplastou.To,co sa osem rokov totalne zanedbavalo sa teraz nakopilo do takej miery,ze jednorazovy nakup Solarisov to v ziadnom pripade nemoze vyriesit.Napokon aj ich kupa je dokazom nekoncepcneho riesenia na magistrate,kedze peniaze sa nasli iba "nahodou",pretoze sa nestihli pouzit na stavbu elektricky.Ale co bude buduci rok???Stale bude v prevadzke aspon 25 starych Ikarusov 280,283 /ak sa dovtedy same nerozpadnu/.Ak sa ale nespravi koncepcne riesenie a ani nikde inde ziadne peniaze nezvysia,budeme na tom v BA este horsie.Cim dalej sa riesenie odklada,tym vacsie peniaze sa budu musiet neskor jednorazovo uvolnit,pretoze jazdit na starych vozoch sa jednoducho donekonecna neda.To si ale na magistrate zatial asi nikto neuvedomil.
...tak je to aj v iných mestách na SK aj v zahraničí.
(Mňa skôr na našej geniálne vymyslenej decentralizácii štve, že regiobusy objednáva VUC a regiovlaky štát.)
Ja by som nesúhlasil s tým čo píšeš, mesto by malo IMHO financovať MHD pre svojich aj pre vidiečanov. Veď tí napríklad nakupujú v obchodoch z ktorých má mesto daň z nehnuteľností.
Mesto proste tvorí centrum regiónu, zabezpečuje nejaké funkcie pre región z ktorých má príjmy aj od obyvateľov okolitých obcí a preto je prirodzené, že dotuje MHD aj pre nich.
luky133