Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sergei-LBC #58624:
? no konecne!
www.ruemmel.de
Reply on: slovanista21 #58675:
Pôvodne tu bola reč o tom, že načo mesto vyhadzuje peniaze na nepotrebné stavby. Mesto nevyhadzuje peniaze na nepotrebné stavby. To robia investori (ale pre nich nepotrebné nie sú). Mesto im to schvaľuje, ale to je na inú tému.
Reply on: slovanista21 #58675:
Aka je na Hurbanovom namesti cierna stavba? Si chcel povedat Hviezdoslavovo!
Reply on: slovanista21 #58675:
AD:Cize zre***udu este stratovejsi...malo byt budu este stratovejsi... ? ?
Reply on: Peon #58662:
Zlava je dokopy cca15sk...Kedze pre mladych je to :10sk zlava a pre dospelich 5sk...Cize zre***udu este stratovejsi nez teraz....

Re #58669 T3: Nechod v stopach S499.3056 🙂 a nevolaj me (ne)slovanista...A prave o to sa jedna ... Stavieb je vela a neraz na ukor obyvatelov...Vid rozsirenie Auparku...Sice to nestavia mesto napriek verejnemu odporu to mesto nezastavi aj ked ma kompetencie...Alebo cierne stavby :Hviezdoslavovo nam. a Florianske nam....
Reply on: eric #58630:
Buď nie sú hradené vôbec alebo, ak to dlhšie trvá, tak sú hradené autobusmi.
Reply on: COSCO #58647:
Nic take ako "standardny rozchod elektrickovych trati" neexistuje. Pouziva sa nanajvys pojem normalny rozchod na zeleznici (tiez anglicky rozchod), a ten je 1435 mm. Pre elektricku to ale nikto nikde nestanovil.
Reply on: M5O #58626:
Pan bol na navsteve strojom casu v roku 2020, ze tak suverenne tvrdi, ze Solaris na rozdiel od I-280 po par rokoch skonci?
Reply on: Richie #58648:
Aj do Jablonca sa dostaneš po 1435 mm rozchode?
Reply on: David #58668:
Jasne, ze sa to deklaruje ako nocne spoje a sluzobne su 401 - 408. Ale tou zmenou z 1. 4. 1995, ked sa nocaky 130 - 146 prestahovali z SNP na Hl. ST. boli magistratom oficialne zrusene. Velky hluk a neviem co este, ze staznost obyvatelov ... no neviem, nebudem sa hadat, mohla nejaka byt (kolko ludi ma trvale bydlisko na SNP a v jeho tesnom okoli?), kazdopadne to bola dobra zamienka pre magistrat. Jeden z hlavnych dovodov boli taxikari - ich lobby (dnesne stanoviste na SNPcku v mieste byv. zastavky nocakov.) Aj sa argumentovalo zeleznicami a nejakymi pripojmi na vlak, ale aj podla stareho systemu chodili na hl. st 3 linky (134, 138 a 139), ktore stihali rozjazdy z SNP. TEn odchod 2:15 sa vyškrtol, lebo zamestnanci ho nepotrebuju. Tie zvyšné - 23:45 sa posunul na 23:50 a 1:00 na 1:05 - slúžia na odvoz zamestnancov z roboty domov a tretí (posunutý z 3:30 najprv u liniek rôzne medzi 3:10 a 3:30, neskôr zjednotený na 3:20) slúži zamestanncom na zvoz do roboty.
Preto dnes ani nie je vôľa z magistrátu niečo robiť s touto najúbohejšiou nočou dopravou v celej bývalej ČSR a jej okolí, lebo podľa ich oficiálneho stanoviska to ani nočná doprava nie je. Aj tie posilové spoje do Petržky v noci pred voľným dňom - prečo nie sú priznané v CP?
Prajem pekný zvyšok večera
Reply on: AAA #58666:
Ja o tom viem svoje, mam znamych v podniku a aj tych nejakych tych projektantov. Ano, mas pravdu 1435 mm je zbytocnost, ktora sa nikdy nevyuzije. Ked uz raz prestavali, nech je tak.

Re #58660 neslovanista: ? tu v Bratislave nie je ziadna zbytocna stavba, skor by som povedal, ze potrebnych stavieb je tu malo.
Reply on: Mike #58667:
Vsade aj na strankach dpb su nocne spoje a ich cestovne poriadky.Sluzobne vozidla pokial viem zacinaju cislom 400 az 4.. a tie sa prehanaju po meste bez cestujucich . No samozrejme nehadam sa. K tomu zruseniu co ja viem tak ich prestahovali z nam.SNP na stanicu kvoli staznostiam obyvatelov na hluk a exhalaty a precislovali.Nasledne zrusili odchod o 2.15 cim ma vtedy dost nastvali.
Reply on: David #58664:
Menovite uvedený spoj po príchode na Letisko ide do vozovne Jurajov Dvor a prejde areálom Dp, a výjde cez bránu 1. DTPA (vozovňa Trnávka, Bojnická) (robí tak služobný spoj pre zamestnancov DP), napojí sa na trať o 0:30 z Rádiovej (resp. teraz Voz. Trnávka). Cestujúcich cez areál DP prepravovať nemôže.
A navyše ako spomenul Andy, linky 501 až 518 boli robené primárne ako služobné spoje u ktorých je tolerované aj branie bežných cestujúcich počas jazdy. Klasické nočné spoje boli v BA zrušené k 1. 4. 1995. ? ?
Reply on: Richie #58648:
No on sa nepoužíva len na mestskej trati, no stále sa používa na medzimestskej do Jablonca.
Re #58651 T3: Ten rozchod 1435 mm v BA je momentálne v rovine skôr dlhodobých plánov, pričom prechod naň súvisí a je podmienený čiastočne aj zmenou trasovania tratí, takže to stavanie ďaľšej koľaje považujem za zbytočné.
Re #58660 slovanista21: A aké?
Reply on: David #58664:
Nočné linky nie sú vytvorené na základe potrieb cestujúcich, ale na základe toho, že 18 služobných vozidiel môže v určitých časoch voziť verejnosť a to za nie príliš veľké dodatočné náklady.
Reply on: Peon #58655:
Opodstatnenie ma urcite ,kedze jediny nocak ide z Letisla az o 2.50 .Sam sa cudujem ,ze L513 zachadza na letisko zo stanice o 23.50 iba jednosmerne.
Reply on: Peon #58662:
Samozrejme, že im to nikto nepreplatí, však to by potom mohli mať rovno 50%.
Reply on: enge2 #58627:
Neviete náhodou, komu budú poskytovať to zľavnené cestovné? Deťom do 15 r., študentom a dôchodcom?

A tú zľavu 5,-Sk/jazda asi poskytnú na vlastné náklady, však? Lebo pochybujem, že by im takto spôsobenú stratu niekto (napr. mesto) vykryl, keďže ich činnosť sa, pokiaľ viem, nedá klasifikovať ako výkony vo verejnom záujme. Alebo sa mýlim?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.