Ad Beus: Divne, ja som s nim isiel v 795? (tusim 5) a nemozem sa stazovat, jazdil uplne plynulo. Snad mohol troska zivsie, lebo to vyzeralo, ze sa vlecieme ako s hnojom (co ale nebola az tak velmi pravda). Ale mozno ma "tazke nohy" :)))
all> ak mozete tak sa dnes vyhybajte suprave 7835+6...jazdi na nej BEUS v ZACVIKU :-)) Isiel som s nim len tri zastavky a uz hned na druhej pri zastavovani som mu skoro vletel do kabiny...tak prudko brzdi ze sa radsej poriadne obidvoma rukami drzte A navyse hned isiel napravovat zrkadlo a zabudol otvorit dvere :))
este k tomu turbovmu sci-fi (mimochodom podla mna velmi zaujimavej, dobrej a prepracovanej myslienke): sestra bola pred par rokmi v Brazilii v Sao Paole (metro, abus, tbus) a zaujimave je to ze niektore autobusy a trolejbusy tam funguju ako turbove eliny, teda na pravej strane maju normalne dvere a na lavej sa vystupuje na nastupiste na urovni podlahy vozidla!!! Kto neveri, nech pozrie na http://www.sptrans.com.br/tec2.htm - vozidlo, http://www.sptrans.com.br/pro_dir03_biarticulado.jpg - dvojklbovy bus a http://www.sptrans.com.br/itapecer.jpg - nastupiste. Vobec cela stranka www.sptrans.com.br je zaujimava, nepredpokladam vsak, ze vsetci viete po portugalsky (ale aspon obrazky sa daju pozerat
Pozdravujem vsetkych...
neviete kto vcera jazdil na 7931 plus 32? bol to nejaky wodic w zacwiku (a som pozeral ci to nie je nahodou KLF... tak divne sa na mna pozrel... :-)))))))))))
majte sa, keby nieco, skusim napisat
tr3mp> Ked sa to tak vezme, tak na tu 50ku by mohli opravit napr. 1400, 2400, vselijake dlhe karosy a pod. a mohlo by t chodit klbove.. Podla mna tych vozov staci aj tak, ved aj cez spicku ich v juraku stoji plno..
d3k0: ja som ti aj spominal, ze by som mal cas pomoct s cestovnymi poriadkami ... (hoci prave v januari nie: skuskove)
posli mi mail, co a ako a mozeme sa dohodnut
Linka 50: Po 99 zostanu 2 karosy. Nieco by mohlo zvysit aj z 96ky (jeden voz?), kedze je o par zastavok skratena. 50 je ale zase predlzena (pri nezmenenych intervaloch). Su teraz nejake volne kratke busy, ktore by tam mohli chodit, alebo ako to bude?
ferro: Ono by teoriticky stacilo iba raz opisat tri vyznacne odchody z kazdej zastavky linky, potom by stacili uz len cestaky z konecnej. Samozrejme, pokial sa nejedna o take lahodky ako 53, ked kazdy treti spoj zachadza na Ciernu vodu a este k tomu ma aj 11-, 13- a 26- minutovy interval - strasne dobre sa to potom spracovava
Ak by sa vsak nasiel nejaky dobrovolnik ochotny spracovat nejake linky, mailom mu napisem co a ako. Nie je to vsak take lahke ako sa zda jednym a na druhej strane ani take tazke ako sa zda druhym
Doktor:K loňským třem má přybýt letos dalších 10.
Jinak do budoucna se počítá s ročním nákupem
50 krátkých Renaultů
22 kloubových Renaultů
10 Karos B961
20 Karos B951
K loňským třem má přybýt letos dalších 10.
Jinak do budoucna se počítá s ročním nákupem
50 krátkých Renaultů
22 kloubových Renaultů
10 Karos B961
20 Karos B951
ferro> takze vravis ze pri kazdej zmene CP ides poopisovat vsetky cestovne poriadky zo vsetkych zastavok MHD, nahadzes to do pocitaca a posles d3k0vi aby to mohol dat na stranku, hej ? :-)))
si> ale nemam zajem o nove busy...to len tak ma napadlo ze dva sa stanu take bezprizorne...tak ich nejak vyuzit pred volbami by mohli kupit nejake tie elektricky
Martin