Ad Amos Keynes a Fobust:
Rád by som k vami diskutovanej téme pridal zopár postrehor. Amos Keynes, myslim ze si terajsiu situáciu v bratislavskej MHD zhodnotil veľmi dobre, takisto ako aj Fobust v r.2003. Keď som si to pred tými dvomi rokmi prečítal, tak to naozaj vystihovalo stav aký bol. Odvtedy sa však naozaj dosť zmenilo, robia sa rekonštrukcie električkových tratí, električky sa čistia, je tu hlásenie zastávok, vodiči majú uniformy. Veľmi ma potešili tie pripravované 25Tr-ky na Dlhé diely.
Čiže sa s tým konečne začína niečo robiť, dúfam že to tak pôjde aj naďalej.
Čo musím DPB naozaj vytknúť je to že už dlho nenakúpili nové autobusy a ani to neplánujú. Nové autobusy by určite prispeli k spokojnosti cestujúcich, a ušetrili by nemálo financií pri prevádzke. Rekonštrukcia starých 732 na plyn je naozaj dosť veľká hlúposť, neprinieslažiadne výraznejšie zlepšenie, iba veľké prevádzkové náklady, a tieto autobusy sa kazia. Už sa mi viackrát stalo že na linke kde premávajú plyňáky autobus vypadol. Preto sa už radšej takým linkám vyhýbam(samozrejme ak sa dá..)
Tiež si myslím že DPB chýba "šmrnc" -napríklad to logo(lebo ten znak napríklad na košeliach vodičov je dosť veľký, mňa by obťažoval..a ani to nevyzerá dobre..)...tie uniformy mohli byť aj inej farby(niekto tu písal že videl na nejakom vodičovi ružovú...to sa síce asi mýlil ale...zlá myšlienka to nie je...čo keby mali vodiči ružové uniformy? Tá modrá je síce zaužívaná v dopr.podnikoch..ale prečo by sme sa nemohli odlíšiť?
Ako som tu už raz písal..dobre by padol aj jednotný náter vozidiel...Električky by mohli mať obidva typy- nový aj starý, ale autobusy by mali mať jeden: červeno-biely(+oranžový), interiér taký aký majú IK.415,435-oranžovo-biely...
v súčastnosti autobusy asi najviac zaostávajú, takže tam by sa malo asi najviac investovať.A chce to tiež novú vozovňu v petržalke(aj s plničkou plynu(samozrejme pre NOVÉ plynové autobusy..)) no ale toho by ešte bolo čo by sa dalo zlepšovať takže už sa viac nebudem rozpisovať..
Na záver len toľko, dúfam že sa postaví tá električka v Petržalke, a že nové linkovanie autobusov prinesie zlepšenie a my, fanúšikovia, a (ešte zatiaľ stále) cestujúci MHD budeme zase o trochu spokojnejší.
Rád by som k vami diskutovanej téme pridal zopár postrehor. Amos Keynes, myslim ze si terajsiu situáciu v bratislavskej MHD zhodnotil veľmi dobre, takisto ako aj Fobust v r.2003. Keď som si to pred tými dvomi rokmi prečítal, tak to naozaj vystihovalo stav aký bol. Odvtedy sa však naozaj dosť zmenilo, robia sa rekonštrukcie električkových tratí, električky sa čistia, je tu hlásenie zastávok, vodiči majú uniformy. Veľmi ma potešili tie pripravované 25Tr-ky na Dlhé diely.
Čiže sa s tým konečne začína niečo robiť, dúfam že to tak pôjde aj naďalej.
Čo musím DPB naozaj vytknúť je to že už dlho nenakúpili nové autobusy a ani to neplánujú. Nové autobusy by určite prispeli k spokojnosti cestujúcich, a ušetrili by nemálo financií pri prevádzke. Rekonštrukcia starých 732 na plyn je naozaj dosť veľká hlúposť, neprinieslažiadne výraznejšie zlepšenie, iba veľké prevádzkové náklady, a tieto autobusy sa kazia. Už sa mi viackrát stalo že na linke kde premávajú plyňáky autobus vypadol. Preto sa už radšej takým linkám vyhýbam(samozrejme ak sa dá..)
Tiež si myslím že DPB chýba "šmrnc" -napríklad to logo(lebo ten znak napríklad na košeliach vodičov je dosť veľký, mňa by obťažoval..a ani to nevyzerá dobre..)...tie uniformy mohli byť aj inej farby(niekto tu písal že videl na nejakom vodičovi ružovú...to sa síce asi mýlil ale...zlá myšlienka to nie je...čo keby mali vodiči ružové uniformy? Tá modrá je síce zaužívaná v dopr.podnikoch..ale prečo by sme sa nemohli odlíšiť?
Ako som tu už raz písal..dobre by padol aj jednotný náter vozidiel...Električky by mohli mať obidva typy- nový aj starý, ale autobusy by mali mať jeden: červeno-biely(+oranžový), interiér taký aký majú IK.415,435-oranžovo-biely...
v súčastnosti autobusy asi najviac zaostávajú, takže tam by sa malo asi najviac investovať.A chce to tiež novú vozovňu v petržalke(aj s plničkou plynu(samozrejme pre NOVÉ plynové autobusy..)) no ale toho by ešte bolo čo by sa dalo zlepšovať takže už sa viac nebudem rozpisovať..
Na záver len toľko, dúfam že sa postaví tá električka v Petržalke, a že nové linkovanie autobusov prinesie zlepšenie a my, fanúšikovia, a (ešte zatiaľ stále) cestujúci MHD budeme zase o trochu spokojnejší.
hefec
Momentalne som v Mnichove, a tu stoji vacsinou (s vynimkou S-Bahnu a U-Bahnu a vacsich prestupnych bodov pre elektricky) na jednej zastavke len jedna linka. Niektore trasy sa riesia aj trojitym prestupom, a pritom je to len pomerne male centralne uzemie (ale velke ako cela Bratislava).
Ale na druhej strane, intervaly U-Bahnu su dobre, a celkovo sa tu cestuje dobre, len niektori ludia zvyknuti na bratislavsky system by to nemuseli rozchodit.
P.S. Ak si myslite, ze som tu kvoli tomu stretnutiu homosexualov, co tu dnes a zajtra je, myslite si zle