Citam si tak nove cislo BA novin a neverim vlastnym ociam. Ma sa vraj zrekonstruovat elektrickova trat na Obchodnej a popri tom sa ma ZJEDNOKOLAJNIT. To akoze idu urobit obnovit povodnu historicku trat z roku 1899 aj s vozidlami v ramci preferencie elektriciek? Hlavne, ze vsade maju vsetci plne usta reci o tom, ako sa budu snazit podporovat elektricku.
No a dalsia vec na pobavenie - vraj v rokoch 2004-2006 sa na obnovu vozoveho parku vynalozia 2 miliardy Sk. Zacalo sa skutocne skvelym tempom - v roku 2004 sa kupilo jedine vozidlo - trolejbus 21Tr... Cize sa tesim, ako sa 1.99 miliardy vynalozi na obnovu v rokoch 2005-2006
Nooo, len ich tiež ešte treba schváliť. LEbo Herkules je tiež asynchrónny. Ale má IGBT meniče, pracujúce na vyšších frekvenciách než GTO v Taurovi, tak by odrušenie mohlo byť jednoduchšie.
Nefotil. Vzhľadom k tomu, že mám lacnú plnoautomatickú zrkadlovku so základným málo svetelným objektívom, potrebujem citlivejšie filmy. A fotím málo a prírodu skoro vôbec.
Konecne bude chodit 82 po Viedenskej a vyhne sa zapcham na Einsteinovej, v krizovatke Farskeho a v useku Farskeho-Stary most. dakujem za tuto zmenu. kedy bude na stranke novy cestovny poriadok pre 82???
407 prichadza na hl.st. 23:26.
O 1014 som cital v Drahe 6/2003, alebo na stranke http://schienenfahrzeuge.netshadow.at/db/index.php , len sa tam treba zaregistrovat, ak sa chces dostat k popisu lokomotiv, ktory je pod "Technische Schienenfahrzeugportraits".
d3k0
No a dalsia vec na pobavenie - vraj v rokoch 2004-2006 sa na obnovu vozoveho parku vynalozia 2 miliardy Sk. Zacalo sa skutocne skvelym tempom - v roku 2004 sa kupilo jedine vozidlo - trolejbus 21Tr... Cize sa tesim, ako sa 1.99 miliardy vynalozi na obnovu v rokoch 2005-2006