Jedna vec je vyjadriť svoj názor, druhá posielať ľudí na psychiatrické liečenie, povedať ľuďom, že vzhľadom na svoju profesiu má nižšie IQ ako priemer, či kvôli inému názoru pýtať sa niekoho či má krámy. A ver mi, je veľký rozdiel medzi tvojim a jeho vyjardovaním. Totižto na tvojom som si nič zlé nevšimol. Na jeho ? nie som jediný. Je veľa takých, čo majú podobný názor ako ja.
To, ze ma niekto odlisny nazor alebo lepsie informacie ci iny pohlad na sucasnost este neznamena, ze je arogantny. Ja obcas byvam tiez oznacovany za arogantneho prave preto, ze malokedy dokazem nekonfliktne prezentovat svoj (odlisny) nahlad na vec.
Ale môže, veď práveže môže. Je príliš starý na to aby sa dali ospravedlňovať jeho excesy.
Nedávno sme tu mali tiež nejakého rýpala, čo začal nadávať skrz nitriansku sekciu. Záverom bolo ignorovať týchto ľudí. Ja sa budem týmto pravidlom riadiť aj v prípade pána Igora. Nemá to zmysel. Nikdy som neviedol diskusiu s ľuďmi, ktorí sa správajú arogantne, neviem prečo by som ju mal viesť tu.
Tak, tak a to si ešte ako slušný príklad môžeme zobrať aj z KT8, kde je medzi 1. a 2. a 3. a 4. dverami tiež usporiadanie sedadiel 2+2.
Ale tak ako dnes nadávame na plesnivé kachny, také isté plesnivé môžu byž aj neviem aké drahé NP električky. Treba sa pozrieť, aké "plesnivé" kachny majú v Ostrave, Brne a Prahe.
predstavit sa to da,ale moj nazor: robit sa to nebude.
A ved ked chceme 100% npodlaznu elektricku, je tu este Alstom, Bombardier. Oni maju svoje vozidla odskusane casom aj na 1000mm.
(Samozrejme, nebude to ale ako ULF-podlaha 152mm nad hlavou kolaje-to je viedensky extrem, ale 350mm ako je zvykom)
Vezmi si sirku ulicky v Solarise Urbino 15, pri dvoch zadnych napravach, alebo vseobecne sirku ulicky aj v Bratislavskom Ik412. Takisto v 14 Tr pri napravach a vseobecne vsade kde je 2+2. Ja si viem velmi dobre predstavit ULF na metrovy rozchod, co som na Tramwaytagu na to kukal tak upravit to je najmenej, na rozidel od Astry.
ked som videl CTrunner na 900mm, neveril som ako dokazali do tej casti, kde su podvozky dat este sedacky na kazdu stranu jedna, a ulicka uplne postacujuca, co sa tyka sirky.
Ja si v prvom rade v rozpore s názorom DP myslím, že BA potrebuje v prvom rade HLAVNE klobásové trolejbusy. Ešte minimálne celú 212 treba dať do klobás, aj niečo z Trnávky by sa hodilo kĺbové a 14Tr stačí slušná generálka - t.j. v Zlíne, nie v ÚDTDPB... A klobásky by mohnli byť Soplaris Vytrolíno 18...
Ja som to nemyslel vazne. Ale ked sa tak zamyslim, myslis ze by boli schopny postavat aj skutocnu elektricku, s tymi dvoma podvozkami vo VP casti hnacimi?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR
Bratislava chce peniaze na rýchloelektričku cez Dunaj