Donut jazdit ludi co maju auto a maju na jeho prevadzku aby jazdili znicenimi a preplnenimi autobusmi.. A kamarat je autobusar a vsetci jeho kolegovia nadavaju na pristavny most tak viem o com je rec..
Xexe fantaziruje sa dobryx 10 rokov a velke kulove sa spravilo.. Urobilo sa nespocetne mnozstvo projektov a vzdy to stroskotalo pri podpise.. O polo zapustenej elektricke sa uz hovori od roku 93 ak nie este dlhsie.. Boly reci o spojeni zeleznicnej trate s MHD co je dobry napad a ako to skoncilo? Jednoznacne treba urobit novy nosny system pre ba ale hovorit o tom ze karosa je naj a je nas spasitel a ze praha je genialna tak to nieje riesenie.. A pokial nedokoncia most kosicka tak sa nezacne nic robit s elektrickou.. Ja som xcel len povedat ze ciastocne by mali radsej nahradit busy u petrzalke trolejbusy bo ix zivotnost je v ba urcite dlhsia..
A Ty sa nebodaj s tymi autobusmi dennodenne do tych kopcov rozbiehas (za ich volantom) ze sa tvaris ako keby si Ty sam a jediny vedel o com je rec? A neryp do ostatnych ako keby si tu bol jediny z BA a vsetci ostatni o nej vedeli velke makove.
A mimochodom, vies kvoli comu su dennodenne tie zapchy na cestach a rozbite cesty z dovodu prehnaneho opotrebovania? Kvoli gumokolistom, ktori si myslia ze ked sadnu do vlastneho, tak tym nieco usetria. Keby nebolo tolko arogantnych blbcov, co sa len z dovodu vlastnej pohodlnosti prevazaju gumokolmi s obsaditelnostou v priemere (ak si dobre pamatam vysledky statistik) 1.7 osoby na cca 10-15m stvorcovych cesty, tak by mozno aj zapchy zmizli.
V prvom rade sa zamysli nad tym co pises, az potom to napis, lebo niektore Tvoje prispevky su fakt na smiech celemu foru. ?
ak si si este nestihol vsimnut (asi si sedis na kabli) tak aj s tymto sa pocita, akurat ako s moznostou co sa bude robit ked budu peniaze... a kedze teraz nie su, je 100x lepsie robit to co sa robi ako fantazirovat dalsich 15 rokov o metre a vozit sa v autobusoch...
tak bude pokracovat dalej po trati, mas odtial na vyber o dost viacej smerov ako hlavnu stanicu s tym tvojim metrom... (KV, dubravka, Hl. stanica, vinohrady, raca, nove mesto, zlate piesky, ruzinov; a to je bez uvazovania dalsieho rozvoja siete...)
mozno sa budes divit, ale byvam v BA a pristavnym mostom prechadzam v priemere aspon 1x denne... ale taku chujovinu ako si ty vypotil by ma nemohlo napadnut napisat ani keby som byval na severnom pole... To by potom musela vyzerat doprava v hornatejsich oblastiach (napriklad tatry, stredne slovensko a pod) velmi zaujimavo....
Re #27857 Beansk: aj keby to vyriesilo situaciu na 5 rokov tak je to vzdy lepsie ako neriesit nic; ale nechapem ze co by si potom chcel - ono totiz dobre navrhnuta a spravena elektrickova trat vyriesi situaciu ekvivalnetne k metru...
Re #27859 Beansk: tak tade nejazdi autom, usetris si ho a bude tam aspon o kusok mensia zacpa
Áno, presne, po Starom Moste, ktorý samozrejme treba najprv kompletne zgenerálkovať, alebo postaviť nanovo. A podľa tvojej teórie by riešením na pár rokov bolo aj metro, lebo veľkokapacitná elina má zhruba takú istú kapacitu ako metro.
Xe no neviem keby ste sa mali rozbiehat dennodene do kopca s prepxatym autobusom tak by ste mozno aj vedeli o com je rec.. A bratislava je upxata poobede kazdy den..
Mal som tu moznost si viackrat vyskusat cestu autom po cestach v Ceskej republike a mozem tvrdit iba to, ze tie nase cesty su oproti ceskym v lepsom. Tym vsak nehovorim, ze tie nase su dobre.
A kadial xces tu elektricku tahat? Po starom moste? Metro si Ba nemoze dovolit a tak skoro ani si nebude moct dovolit.. Elektrickou sa to vyriesi na par rokov a co potom..
A ak je reč o zápchach, potom by za vybité motory mohol nielen Prístavný most, ale aj všetky ostatné bratislavské komunikácie, ktoré sú dennodenne upchaté.
Pre boha ziveho, vacsiu blbost ako "vymlatenie motorov kvoli vyske Pristavneho mostu" som este nepocul. Sorry, ale zamysli sa nad tym, a zistis, je to je nezmysel.
Prepáč, ale píšeš chobotiny. Načo do BA metro??? To boli komunistické megalománske plány, kľudne stačí aj veľkokapacitná električka. Existujú aj kapacitnejšie súpravy ako T3, K2 či K2S.
Beansk