Nooo 3,5 promile vyzera na dost dobry chlast...No teda myslim tym, ze na dost dlhe chlastanie... ?
Bohuzial ked to pojde takto dalej a take male tresty budu tak sa bude pit stale ? ....
Neviete niekto, preco dnes pilili v petrzalke pri skateparku rano stromy? Bolo to na trase, kade by mala ist buduca elina a tak ma napadlo, ci to nejako nesuvisi ?
Trio : v provozu jsou vozy 1251 - 1256. Ve výrobě pak 1257 - 1259, předpoklad zprovoznění 06/07/08/2004.
Trollina :
ST12AC : provoz 3701 - 3703, výroba 3704 - 3705; 3704 už se zkouší.
ST15AC : 3601 zapůjčen v Kaunasu, výroba 3602 - 3603; 3602 už se zkouší.
Tomáš:Isteže je to málo.Za 3,5 promile za volantom by mali byť tak 3 roky natvrdo ako spodná hranica.Však to je jednoznačné všeobecné ohrozenie.Ale naše dementné zákony umožňujú takému mamľasovi ožratému ešte sa oháňať nepríčetnosťou.
Ani netusis, ako si to vystihol:
BA magistrat si dobrovolne nici vozy MHD tym, ze ich pouziva na rozbitych cestach, ktore sam spravuje. Mne osobne to pripada dost nelogicke, vedome si nicit svoje vlastne ?
Čafte chalani, úvodom vás chcem pochváliť za úroveň týchto stránok. Mám dotaz na Jenkiho, kolko prosím ťa je už električiek TRIO v prevádzke v DPO a kolko ich je v dielňach vo výrobe? Jak môžeš napíš mi aj ich e.č. a stupne rozpracovanosti. To isté by ma zaujímalo aj o ostravských Trollínach aj 15m aj 12m. Dík
Už sa snáď magistrát zobudí a začne sa konečne niečo robiť s katastrofálnym stavom bratislavských ciest, lebo to čo je napr. v Prahe normálny stav cesty to je v Bratislave hlboký nadštandard. Konečne by sa mali už na magistáte prebrať a prestať tolerovať úlety Zachara a jeho partie, ktori neustále snívajú o Citarach a MANoch.
Nech sa pozrú na reálne možnosti DPB a kúpia B961 a B952. Prečo to, čo stačí pre mnohé mestá BA odmieta. Niektoré DP nesnívajú a majú relatívne omladené vozové parky a BA sníva a prevádzkuje plno Ik280 a Karosy 2061,2110 atd. Obávam sa, že tento rok sa nekúpi ani jeden nový bus a ani nebude vyhlásený tender. majte sa
Ten druhy link sa mierne dokaslal, tak este raz:
www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71366
Je to uznesenie c. 251/2003 (bod 13 v Programe).
"Nulta faza" je uz takmer ista: mala by sa postavit rychlodrazna elektricka z Petrzalky (v koridore v minulosti planovaneho metra) iduca po Starom moste napajajuca sa na stavajucu elektrickovu siet na Safarikovom namesti. Rozchod zatial 1000 mm s pripravou na neskorsi prechod. Ci sa bude v Petrzalke stavat nova vozovna, to este nie je iste.
A co bude dalej, to zatial prsne nevie nik, kedze prezentovane plany su absolutne nekonkretne. Aktualne sa mestu paci idea rychlodraznej elektricky iducej v centre pod povrchom. Velmi ich laka aj mackopes a la Karlsruhe , kedze to posobi moderne a "europsky"...
Martyk: Profil košického kolesa je zhodný s profilom ostravského, ktorý vychádza zo železničného profilu. Šírka kolesa je 95 mm, šírka okolesníka (nákolku) na temene je 30 mm, na hrote 12 mm, prechod na valiacu plochu je R 15 a samotná valiaca časť má stúpanie 1:20. Dvojnápravové vozidlá majú železničný profil, so šírkou kolesa okolo 120 mm.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha
www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71366
Je to uznesenie c. 251/2003 (bod 13 v Programe).