Reply on: Ma178rek #245825:
Ja som to myslel prave naopak. Zrusit 37, nahradit ju regio spojmi a Zahorsku vymetat napriklad 216 a 36 k TIOP Bory a na elektricku. Rovnako aj Lamac - jeden vymetak smer Bory, druhy vymetak smer napriklad Nemocnica Kramare a mozno maximalne L63.Rovnako aj ine Regio spoje v oblastiach co som pisal - taka 53 by kludne mohla byt nahradena 525 ci 527 aspon v casti trasy a vo zvysku by bola zrusena.
Urbanway 2423
Ak by sa skrátili 520, 540, 550 a 565 po Záhumenice, tak zmestili by sa v špičke do 3 a 7 aj ľudia z PAD? Časť síce jazdí električkou už teraz, ale 3 a 7 už veľa miesta pre ďalších cestujúcich nemajú.
610, 620, 630 a 632 by bolo lepšie viesť po Rožňavskej a ukončiť ich až na Bajkalskej, odkiaľ jazdí viac liniek ako 4 a tiež by to mohlo odľahčiť 53, ktorá by sa mohla zredukovať.
7xx linky by mali aspoň v špičke viesť až na AS (príp. k Novému SND), pretože trolejbusy by to asi nezvládali. V budúcnosti by mohol byť prestupný terminál aj pri OC Slovnaftská, kadiaľ raz povedie električka.
Mimo špičky má skrátenie regionálnych liniek zmysel, ale v špičke by to v niektorých smeroch spôsobovalo zbytočné problémy.