Reply on: Ma178rek #245825:
Bolo by na Patrónke miesto pre všetky linky z Malaciek? Niektoré spoje by mohli ísť aj do obratiska 130 pri Kauflande, ale aj tak by sa tam v špičke asi všetky linky nezmestili.Ak by sa skrátili 520, 540, 550 a 565 po Záhumenice, tak zmestili by sa v špičke do 3 a 7 aj ľudia z PAD? Časť síce jazdí električkou už teraz, ale 3 a 7 už veľa miesta pre ďalších cestujúcich nemajú.
610, 620, 630 a 632 by bolo lepšie viesť po Rožňavskej a ukončiť ich až na Bajkalskej, odkiaľ jazdí viac liniek ako 4 a tiež by to mohlo odľahčiť 53, ktorá by sa mohla zredukovať.
7xx linky by mali aspoň v špičke viesť až na AS (príp. k Novému SND), pretože trolejbusy by to asi nezvládali. V budúcnosti by mohol byť prestupný terminál aj pri OC Slovnaftská, kadiaľ raz povedie električka.
Mimo špičky má skrátenie regionálnych liniek zmysel, ale v špičke by to v niektorých smeroch spôsobovalo zbytočné problémy.
Arrivaderci
Napriklad taka 37 vs Regio zo Zahorskej.
Cez skolsky rok ti ide 37 v intervale 12/20/15//20
215+219+245+250+251+269 ti od Krcov po Patronku idu 4-5/15-30/7,5//15.
Jasne v tomto SADistickom mode s nahodnymi casmi to nie je idealne, ale na to mame IDS BK aby to zorganizovalo. Ked im tam jazdi 6 regio liniek + 216 mozu potiahnut k borom k TIOP/elektricke.
Rovnako aj 53 by mohla byt zrusena a s mensimi upravami nahradena Regio resp. cast Vajnor/Race. To iste Vrakuna/Podunajske.
Vsak predsa mame jednotny system, jeden listok, jedny pravidla, tak preco by sa mala udrziavat dogma "mesto MHD, region primestu"? V Prahe to tak tusim nemaju.