Otázka pre historikov. V čase keď na HLST premávali 1,2,3,8 existovalo dlhšie stabilné obdobie kedy boli k linkám pridelené jednotlivé nástupištia? Ak áno tak ako, lebo pomaly na každej foto v galérií sú inak rozhodené.
No , keď to ide vo vláčikoch tak si kľudne počkám na prázdnejší tretí..
Na takých Vinohradoch by tam mohli svietiť busy mhd alebo regio.
V tomto nastavení je to fakt blbosť ukazovať dojazdy pol dňa pred ich príchodom.
ono to bude asi vecou pohladu a jasne ze aj nastavenia.... tento rok v zime som sa v skodovke este nevyskytoval, takze nemozem posudit, ale predchadzajuce zimy som sa v nich pravidelne musel vyzliekat aby som sa zbytocne nespotil (a potom po vylezeni von nenachladol)
Ak niekto hravate Simt, tak oddnes je vo vianocnej 20% zlave. V poslednej verzii bola konecne upravena aj nasa T30. A dovolim si aj trailer ak niekto nahodou nevie o so sa jedna: https://youtu.be/S6EI9QYgvoI .
Nemyslím si, že teplota vnútri má byť iba taká, aby ti bolo akurát vo vonkajšom oblečení. Lebo na zastávke si prinajhoršom podupkáš a budeš chodiť do kruhu, aby si sa zahrial. Vo vozidle máš ale jednu statickú polohu a nemá ťa aký pohyb zahriať. Nehovorím, že treba z MHD robiť saunu, ale rád by som sa v nej trošičku ohrial po čakaní vonku, nie ďalej mrzol a babušil sa.
"Hlavné mesto SR Bratislava plánuje v prvej polovici roku 2024 modernizáciu električkovej trate Ružinovská radiála v členení stavby na úseky Americké námestie – Legionárska, Legionárska – Slovanet, Slovanet – Chlumeckého"
S nekúrením som sa v poslednýcy týždňoch nestretol, práveže teraz sa mi zdá, že teplota vo vnútri je akurát pre ľudí oblečených podľa vonkajšej teploty (nejaký týždeň dozadu som mal problém vydržať vo vnútru v bunde)
Urcite je viac CP spojov pouzitelnejsia informacia ako pri Sade JK, vychod, kde o 19tej svieti 2x trojka a ako dalsi spoj N80 o 23tej. Alebo 3 Raca a dalsi riadok je o hodinu neskor 3 vozovna/remiza. Bezny aplikaciovy cestujuci (verzia clovek 2020s) si z toho odvodi, ze dalsiu hodinu medzitym nic z tej zastavky nepojde.
N/A