Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #245028:
No predsa aby to nezneužívali cestujúci na lokálnej frekvencii, napríklad do Pezinka !1!! A to isté Horná Nitra a zľava Regional - keď chcú zľavu, nech si idú osobákmi a nezapĺňajú diaľkové vlaky !1!! 😁

Ale možno sa niekto podelí aj o nejaké menej modrogumné dôvody...
Reply on: Joyki #245027:
Vďaka.

Inak rozumiete niekto tomu prečo sú prievidzské vlaky preradené z REXov na R? Jednak to znamená že Horná Nitra príde o možnosť používať Regional zľavu a ako pridaný bonus ešte získame aj to že jediné vlaky z Trnavy na Nové Mesto budú mimo IDS (keďže na rozdiel od 7xx nebudú integrované). Už by bolo dobré ukončiť toto tarifné peklo a ísť cestou jednotnej tarify na všetky objednávané vlaky.
Reply on: 810zssk #245024:
Ranným 1771 som pravidelne cestoval NM-Hlst. Tak 50% cestujúcich vystúpi skôr než HLST, väčšina na NM.
Reply on: N/A #245023:
Kedysi tak aj chodili. Ale jazdná doba BANM - Petržalka je 14 minút + 4 minúty MHD pod most. To je 18 minút vs električka ktorá je pod mostom za 19. Čiže pre cestu konkrétne do tohto uzlu to moc benefit nie je. Ale v Petržalke by bolo viac MHD prípojov, to je pravda.
Reply on: TomoSK #245022:
BIDka sa niekde vyjadrovala že sa to (postupne) implementuje aj do pokladní.
Reply on: TomJ #245021:
Áno, to je rozhodne element ktorý zaváži. Preto ma zaujímala štatistika. Problém ale je že tá ponuka spojení MHD z BANM je výrazne slabšia ako z hlavnej stanice.

Pomohlo by asi aj keby tie vlaky stáli v PB - smerom do BA budú, ale na DS už nie.
Reply on: 810zssk #245020:
Keď tak uvažujem, nebolo by pre ľudí z Ponitria lepšou možnosťou tie Prievidzské rýchliky z N. Mesta predĺžit až do Petržalky? Tým by sa ľuďom, čo idú do centra z hl. st. dala možnosť prestupu na MHD v Petržalke, kde to je do centra cez Nový most kúsok. Z časti by sa vyhovelo aspoň takto ľuďom, čo spisujú petíciu, aby šli vlaky na hl. st.

Príchod R od PD do BA je cca o celej nepárnej hodine a odchod o celej nepárnej, čiže súprava bude 2 hodiny aj tak stáť na N.Meste a nevznikne tak potreba žiadnej dodatočnej súpravy. Akurát neviem, či je to z technologických dôvodov možné, či 757ka nemusí na N.Meste tankovať, či neprebieha údržba alebo upratovanie súpravy počas toho prestoja atď.
Reply on: 810zssk #245019:
Pokladňa lístok zakúpený v appke nevyhodnotí nijak. Kontrolujú sa len vizuálne, po správnosti by sa mali kontrolovať revízorskou appkou vo vodičovom služobnom telefóne. Takže pri náskoku (príp. nástupe na Nivách) bude na lístku odpočítavať čas do začiatku platnosti lístka, čo si niektorí šoféri nechcú dať vysvetliť. 🙂 Bez ohľadu na to, časť z nich gúľa očami zakaždým, keď vidí lístok z appky, lebo najradšej by mali tarifné odbavenie 100% pod svojou kontrolou - preto od niektorých stále človek s lístkom z appky vyfasuje nulový lístok, alebo neobstojí pri nástupe zadom.
Reply on: 810zssk #245020:
Tak závisí to aj od toho, kde je cieľ cesty. Ak niekto robí v centre, tak mu v podstate môže byť jedno, či pôjde 1-kou z HLST alebo 4-kou z Nového Mesta. Lebo buď pôjde o 5 min dlhšie elektrickou alebo vlakom. Práve pri ceste od DS to nie je až také zle, ako od SC, kde to na obe stanice trvá zhruba rovnako a preto ľudia uprednostňujú vlaky na hlavnú, lebo majú potom kratšiu cestu MHD.
Reply on: N/A #245017:
Cestujúci pritom určite ocenia že na značnú časť z nich budú nasadzované Bdtmee 😀 1770, 1771, 1172, 1174, 1175. Podobne Os 4369.

Mňa by inak zaujímala štatistika koľko ľudí chodí do Vrakune+PB+NM vs na hlavnú stanicu. Lebo pri prievidzských R ešte chápem že "nebude na výber" a zaplnia sa. Ale pri vlakoch od Komárna by som sa bál že REXy budú prázdne a Os napchaté po strechu - podobný efekt ako pri S60 vs S65.
Reply on: Jak44 #245015:
Chcel by som veriť že pokladňa taký lístok vyhodnotí ako platný, ale asi som moc optimista, čo? 🙂
Reply on: S499.1023 #245012:
Osobne by mi prišlo logickejšie mať možnosť nastaviť si čas začiatku platnosti (to čo navrhujš ty) než o koľko minút má začať platiť (to čo implementovala BID). Chápem prečo by si cestujúci volil to prvé (odchod spoja), ale nie moc to druhé.
Reply on: Geravy #245016:
Rexy na trati 131 nie sú zrušené, premávajú naďalej 3 páry vlakov.

Akurát začínajú a končia na N. Meste, nejdú na hlavnú stanicu kvôli kapacite hl. stanice, podobne ako rýchliky od Prievidze.
Pozeram, ze tu v okoli BA pekne zredukovali od 11.12. tie vlaky! 😮 A REXy uplne zrusili? Ziadny nevidim na ziadny smer. Do DS chodil taky co stal v BA a potom az v DS napr. No pekne.
Reply on: toldo #245014:
By ma zaujímalo ako sa rieši situácia keď si kúpim lístok na základe vyhľadávača a vodič Arrivy ide v náskoku. 😂
Reply on: S499.1023 #245012:
https://www.idsbk.sk/aplikacia/

"Nástup do vozidla je možný len s platným cestovným lístkom. Začiatok platnosti lístka je:
- automaticky po zakúpení lístka, alebo
- vo zvolenom čase (až po 180 minút v rámci aktuálneho dňa), alebo
- pri nákupe lístka cez vyhľadávač spojení začne lístok platiť v čase plánovaného odchodu vyhľadaného spoja."
Stotožňujem sa s názorom, že dopravu v pohraničných oblastiach by mali zabezpečovať iba vlaky kategórie R, EC, IC a ostatných diaľkových spojov. S výnimkou REXov do Viedne.
Reply on: richardhudec #245009:
Ešte by to chcelo začiatok platnosti na určitý čas a kúpa lístka + začiatok platnosti na vyhľadaný spoj.
Reply on: 810zssk #245005:
To by ma potešilo aj v Prahe. Dvojminútové čakanie na aktiváciu lístka je v podstate jediná vec, ktorú zazlievam PID Lítačke.
Reply on: 810zssk #245005:
To mi tak už ide pár dní .. asi to testovali.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.