Nevidim tam zidne cislo. Aj obycajny projekt sa da spravit za 3 tisic alebo za 30 tisic alebo aj vo vlastnej rezii.
Osvetlenie ako take - presne pri expriechode su stlpy verejneho osvetlenia.
Skús povedať nejaký konkrétny problém, pretože podľa mňa je za normálnych okolností tento kalendár celkom prehľadný (teraz, keď sa jazdí podľa CP prázdnin, tak by mohol byť kalendár prekrytý oznamom, že sa jazdí podľa CP prázdniny, ak narážaš na to) a ak má nejaká linka špeciálny režim, ako napr. 31, 39, 184, tak je ten stĺpec so špeciálnym režimom farebne zvýraznený a je tam jasne napísané, kedy platí ktorý režim. Okrem toho sa ti aktuálne platný režim automaticky zobrazí v CP a vyhľadávači ciest na imhd.
Mesto, 09/2014: “ musí mať predovšetkým súhlas Krajského dopravného inšpektorátu Krajského riaditeľstva Policajného zboru. Následne je možné vybudovať prechod. V zmysle noriem platných v SR by to malo byť s úpravou chodníkov a s osvetlením a dopravným značením, čo nie je zanedbateľná investícia, preto to nejde, aj vzhľadom na obmedzený rozpočet, tak rýchlo ”
Ked vedia vyvalit 140 tisic eur na 5 PR stromov, tak v ramci setrenia nakladov asi uz neostane par tisic na 2 znacky, ostrovcek, 2 lampy a kybel bielej farby…
V dobe, ked kriticke myslenie upada a najdolezitejsim zdrojom informacii su tv show, taketo velkohube vyhlasenia k obycajnej zastavke vobec neprekvapuju.
"Nejde o klasickú zastávku, ale o prestupný terminál. Teda nástupište, ktoré je od začiatku projektované na to, aby z neho mohli ľudia čo najjednoduchšie prestúpiť na autobusy, električky či trolejbusy."
Teda o klasickú zastávku ktorú neprojektoval úplný idiot
Páči sa mi ako v BSK už pár rokov robíme z úplne elementárneho štandardu nejake nadzastávky s osobitnou, dôležite vyzerajúcou, skratkou. Keby tam aspoň potiahli tie električky tak budiš...
Viliam22