A aby to nebolo také jednoduché, mali tam ešte aj zubačku a električky na normálnom rozchode, ktoré boli zrušené v roku 1987, kedy už bola móda rušenia električiek na konci a začínala ich renesancia.
Na ulici je vidieť klasická tramka, lebo okrem závesných tam mali kedysi aj klasické električky na metrovom rozchode. Na YT sú o tom zaujímavé historické videá. Fungovala tam aj nákladná doprava s vozňami normálneho rozchodu na podvalníkoch. V súčasnosti funguje muzeálna prevádzka.
To neviem, ale najskôr asi nie. Sila prepravneho prúdu na stanicu sa nijako nezmení a ostatné prúdy budú aj tak prerušené - kto bude chcieť ísť do Ružinova bude to mať rýchlejšie zbehnúť na Špitálsku ako sa voziť dookola a k Chatamovi zas bude stačiť 31/39.
Bude sa robiť od zast. Blumentál po zast. Americké nám. vrátane. Takže L7 by do mesta mohla len cez Vazovovu a Špitálsku, kde už bude aj bez nej dosť plno.
Nebude sa v rámci reko Amerického námestia riešiť aj križovatka na Floriánskom námestí? Lebo ak áno, tak potom tá L17 dava zmysel - L7 by cez Obchodnú späť neprešla a neviem či L.Štúra má kapacitu zvládnuť 2 linky po 4 minútach.
Na druhej strane posilnis aj Vajnorsku bez nutnosti zavadzat novu linku (L2) a skratis "prazdne" kilometre cez mesto na rozumnu mieru (vela ludi bude jazdit po Racko, zopar po "Blumental", z opacnej strany zas dost ludi pojde na Trnavske, zopar ludi na Kriznu a urcite jednotky na "Blumental").
Aj tak by ju bolo vhodnejšie viesť cez Vazovovu na Nám. SNP a späť po Obchodnej.
Aby to nebolo, ako L17 pred pár rokmi do Ružinova, tá tiež nebývala veľmi plná (hlavne v úseku Račianske mýto-Trnavské mýto). Tangenciálny dopyt medzi Račianskou a Vajnorskou tu síce je, ale okľuka cez Vazovovu nie je veľmi atraktívna.
Zákon o cestnej doprave je šitý na primesto, kde mestská doprava je vnímaná ako špecifický prípad a dráhovy zákon je zase primárne šitý na vlaky. Ani jeden neuvažuje konfrontáciu s KDI a opačne, verím tomu, že KDI o týchto zákonoch nevie.
Inak myslím si, že tie lehoty by mal vymáhať a určovať objednávateľ. Je choré, že pre trolej a bus sú rôzne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423
Aby to nebolo, ako L17 pred pár rokmi do Ružinova, tá tiež nebývala veľmi plná (hlavne v úseku Račianske mýto-Trnavské mýto). Tangenciálny dopyt medzi Račianskou a Vajnorskou tu síce je, ale okľuka cez Vazovovu nie je veľmi atraktívna.