Sarko: No oni plánujú fungovať na viacero tratiach ale práve najväčší podiel z toho by mal byť DNV Hl. stanica takže preto možno práve DNV hl stanica. Pre MHD v BA by to bol jeden z najlepších krokov za posledné roky. Malo by to byť celé vlastne EUROregión Bratislava Viedeň. Spoje medzi BA a W (+ niekoľko dediniek medzi nami) boli už teraz posilnené, žačínajú znovu jazdiť do Rohožníka, chcú prebrať ZSSK DS - BA a iné a to o 22mil lacnejšie ako pýta ZSSK od štátu. Okrem toho budú aj nejaké vlaky z Trnavy a Pezinku. Celé o tom bol článok. Skúsim ho nájsť.
Sorry za to podozrenie zo závisti, len to tak blbo vyznelo. Ešte že som sa spýtal, bo by som si myslel niečo nepekné
auto mam, palivo tiez. Ale bez tej 14Tr0 sa nevraiam. Ale teraz vazne - malo by sa zacat daco konat, ved si predstavte, ze by sme tu mali peknu, zrekonstruoanu 14Tr0 v povodnych nasich farbach + niklovane listy okolo okien... Hm ? nestalo by za to sa skusit posnazit ?
Sarko: No áno, ale je rozdiel, niečo také vypraviť na tarti Ke - ZV a na trati DNV Hl.St.
Myslím si, že to bude krok vpred. #23480 = Trochu to zavanulo závisťou, či sa mi to len zdá?
qwix: No ževraj je to zo súbehu električiek pre Tatry takže tak. Je jedno kto to vyrába, vždy by si to mohli predsa kúpiť napriamo. Asi sú tam nejaké lešpie podmienky alebo čo.
A ešte jeden mail za všetky. I keď sa tam nachádzajú pravopisné chyby a trochu silné slová, je to pomenované najvýstižnejšie:
"Vcera (4.12.2003, pozn. autora) som si vyskusal aj ja ten novy vlak, a nemam z tej cesty najlepsie dojmi. Musel som sediet tak ako keby som motyku ligol a aby som netlacil velmi vajce oproti sediacemu... :-)))"
Mozes kontaktovat hlavneho organizatora celej tej akcie - Peta Pankraca - a spytat sa ho, kde mala henta tabula skoncit. Takze popis nezmenim. A do struktury updatov ta nie je nic, radsej sa pozri na svoje...
noo neviem to su slovenske vozne montovane tusim vo Vrutkach (som o tom videl kratku reportaz na markize) takze nexapem preco by to kupovali od ZSSK, ak to mozu kupit priamo od vyrobcu... Pripominam ze to je fcelku nove (ani nie rok!)
Mať tak trochu viac času, tak sa pridám. Len to auto a benzín....
Re #23469 Sarko: Prebytok trolejbusov je dedičstvom megadodávok nových vozidiel v 80. rokoch. Po vyradení najväčších sérií 14 Tr-iek sa síce nakupovali nové trolejbusy, ale jednalo sa o typ 15 Tr. Nové sólo trolejbusy boli nakúpené až koncom roka 1999, ale to sa už pomaly žiada obnova parku sólo trolejbusov, kedy najstaršie z nich majú (dnes) 18 rokov.
D3K0 : Rad by som vedel kto napisal tu hovadinu o tej "zmiznutej" tabuli do popisu k nasej byvalej SD11. Tabulu dostal jeden z nasich vtedajsich clenov priamo vo vozidle. Je to absolutna blbost a rad by som bol, aby sa to uviedlo na pravu mieru, hlavne ked uz tuto fotku pouzivate v pravom paneli, nehovoriac o tom, ze to tam uz je nejaku dobu... Dik.
Za KPMD : Lubomir Meszaros
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J
A ževraj tie nové motorové vláčiky, čo kúpil ZSSK odpredali BSK na regionálne trate. Žeby DNV - Hl. stanica?!