SOR, ak dobre viem, zatváranie dverí fotobunkou nevyužíva, tam je ochrana proti privretu integrovaná do tlakových čidiel priamo v krídlach samotných dverí. Fotobunka je v MAN-e umiestnená cca 40 cm. od dverí do priestoru a je to cca 60 cm. dlhý čierny pás nad mechanizmom dverí, ktorý v prípade, že niekto pod ním stojí, otvorí dvere, aby zabránil "privretiu." A aj keby to vodič ovládal ručne, fotobunka mu to opäť otvorí, ako poznáme z Capacity.
V 3204 sa to nedá ovládať manuálne? Lebo ja som vodičov na Manoch videl vždy stláčať tlačidlá na otvorenie/zatvorenie dverí. Nebude ten problém robiť skôr nejaké poistné snímanie priestoru pod dverami fotobunkou proti privretiu? Alebo nejaká chyba dverí? Už som totižto minule videl na linke 50 (žiaľ číslo vozu som si nezapamätal) SOR ktorému sa podarilo zatvoriť posledné dvere až asi na 7. pokus. Pritom nikto nestál ani v uličke v okolí dverí.
Vazeni, dovolte mi zdielat moj zazitok z prvej jazdy 3204, dnes rano na linke 63. Nie je to ziadny sotovyplod, iba nazor, s ktorym sme sa stotoznili s ostatnymi cestujucimi. Sedel som vzadu a mal som teda celkom rozhlad na dianie vo vozidle. Pointa tohto prispevku je vsak len jedna a to ta, ze opat tym, ze chceme byt moderni, robime chyby inde. Konkretne hovorim o fotobunke a automatickom zatvarani dveri. Nic v zlom, ale je to neskutocna sprostost. Preco? Stopol som si to a na kazdej zastavke od Vrancovicova po Bajkalsku sme stali 1-3! min. len preto, lebo ludia stali blizko (nie vo dverach) dveri. Dokonca ini vodici MHD trubili na tento autobus, kedze boli nalepeni na nas a nemohli vyjst, lebo proste fotobunka povedala ze to tak je a hotovo. Nakoniec som meskal 10 minut nie kvoli kolone, ale kvoli uzasnemu nemeckemu systemu, ktory by som odporucal asap prekopat na manualne ovladanie, ako sme zvyknuti, pretoze 80% cestujucich netusi, ze nema byt vo dverach, napriek tomu, ze je tam napis v urovni oci. Vyjadrite svoje argumenty, ako to urobit, aby bolo automaticky, no nie na ukor casu..
Ja by som tipoval Račianske mýto a v tesnom závese Trnavské mýto, čo sa týka počtu spojov. V tejto súvislosti by som bol zvedavý aj na iné podobné "naj", ako napríklad ktorá linka má najviac spojov, je najviac vyťažená a podobne?
Existujú k tomu nejaké čísla?
Neviete niekto či sú v Karlovke ešte stále buspruhy v smere do mesta? Resp. či práce na rekonštrukcii nevyžadujú ich zrušenie. Dhšiu dobu som totiž tadiaľ nešiel
Momentálne to už nehlási dvakrát, ale len pri odchode. A stále neviem dobre rozlúštiť to anglické hlásenie. V busoch hlási This trip... ale mám pocit, že v električkách hlási This tram...
Taká N80 napríklad prečo hlási smerom do Petržalky, že spoj ide na konečnú Kúpalisko Matador (nehovoriac o tom, že takú zastávku už roky nemáme)?
Predpokladám, že to ťahá z dennej 80-ky, tie hlásenia sú zrejme priradené ku cieľom, no v tomto konkrétnom prípade sa opäť zabudlo, že život nekončí po jedenástej večer - a ešte je to aj nesprávne pomenované.
Okej, dik za info, budem sa tešiť Ja by som asi zatiaľ preferoval nehlásiť to vôbec kým to nebude možné spraviť lepšie, ale keď je to dočasné, tak budiš.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jadran
Predpokladám, že to ťahá z dennej 80-ky, tie hlásenia sú zrejme priradené ku cieľom, no v tomto konkrétnom prípade sa opäť zabudlo, že život nekončí po jedenástej večer - a ešte je to aj nesprávne pomenované.