Dúfam,že ma znova neukameňujete mínuskami na môj príspevok.
Dnešná skúsenosť z ranného cestovania z Dúbravky.L83+84 sú všetky MB capacity ale vec sa má tak,že dnes som si všimol pekné vláčiky Mercedesov za sebou.Interval v špičke 4 min.,no pri nabraní meškania sa lepia za sebou v podstate až po Hálovu v Petržalke.
Všetky MB sú klimatizované za normálnych podmienok ale väčšinou prvý voz ako tak naplnený a druhý za ním relatívne prázdny.
Na X5 sú iba niektoré klimatizované aj to paródiou na klímu zn.SOR oproti MB.Tak som nad tým rozmýšlal,že kľudne sa mohla urobiť výprava na X5 s MB a L84 mohla ostať v zložení SOR nb18 lebo počas týchto horúcich dní vypravovať plne klimatizované vozy iba na prevažne jeden smer je dosť sebecké.L84 výprava=13 vozov a L x5 =12 vozov.Tým pádom by sa dalo vozy vymeniť 84 medzi x5 a boli by spokojné obe strany cestujúcich.
V podstate z klímoveho X5 rovno do klímovej Eliny x6,hneď by sa komfort istotne zlepšil.
A z Dúbravky interval 4 minúty špička a sedlo 10 minút čiže každý druhý spoj zo smeru SAV,Patrónka by bol klimatizovaný ak by vyšlo aj NB 18 s klímou tak skoro každý spoj s klímou.
A tým,že idú prázdniny a dovolenky toľko ľudí sa voziť jedným smerom nebude.
Len takýmto štýlom isto na Magistráte nešli.Za aspoň porozmýšlanie by to stálo.
Čo myslíte???
Dnešná skúsenosť z ranného cestovania z Dúbravky.L83+84 sú všetky MB capacity ale vec sa má tak,že dnes som si všimol pekné vláčiky Mercedesov za sebou.Interval v špičke 4 min.,no pri nabraní meškania sa lepia za sebou v podstate až po Hálovu v Petržalke.
Všetky MB sú klimatizované za normálnych podmienok ale väčšinou prvý voz ako tak naplnený a druhý za ním relatívne prázdny.
Na X5 sú iba niektoré klimatizované aj to paródiou na klímu zn.SOR oproti MB.Tak som nad tým rozmýšlal,že kľudne sa mohla urobiť výprava na X5 s MB a L84 mohla ostať v zložení SOR nb18 lebo počas týchto horúcich dní vypravovať plne klimatizované vozy iba na prevažne jeden smer je dosť sebecké.L84 výprava=13 vozov a L x5 =12 vozov.Tým pádom by sa dalo vozy vymeniť 84 medzi x5 a boli by spokojné obe strany cestujúcich.
V podstate z klímoveho X5 rovno do klímovej Eliny x6,hneď by sa komfort istotne zlepšil.
A z Dúbravky interval 4 minúty špička a sedlo 10 minút čiže každý druhý spoj zo smeru SAV,Patrónka by bol klimatizovaný ak by vyšlo aj NB 18 s klímou tak skoro každý spoj s klímou.
A tým,že idú prázdniny a dovolenky toľko ľudí sa voziť jedným smerom nebude.
Len takýmto štýlom isto na Magistráte nešli.Za aspoň porozmýšlanie by to stálo.
Čo myslíte???
birch
Časy podľa CP bez zohľadnenia čakania na zastávkach:
- Novohradská - Malá scéna - Lafranconi: 12 minút
- Novohradská - Malá scéna -> pešo -> Šafárikovo nám. - Lafranconi: 17 minút + peší presun
- Novohradská - Americké nám. - Nám. SNP - Lafranconi: 21 minút
- Novohradská - Rajská -> pešo -> Nám. SNP - Lafranconi: 15 minút + peší presun
(Novohradskú a Lafranconi berte ako prestupné uzly)
Trasa cez Rajskú alebo Americké nám. je časovo dlhšia a aj tak je vidno, že ju využívate - práve preto, že na najkratšej trase nie je dostatočná ponuka.
Preto som chcel navrhnúť iné spojenie, ktoré by urobilo trasu cez Malú scénu pre cestujúcich atraktívnejšou, keďže interval L70 vrátane jej častého meškania nie sú dostatočné. Zároveň som chcel využiť buspruhy na Košickej a minimalizovať čakanie v zápche na Prievozskej, preto trasa len po Turčiansku. A nenavrhujem novú linku ale predĺženie L29 preto, lebo v špičke na nábreží bude stáť bez ohľadu na to, či pôjde z Novohradskej alebo od Nového SND.