Tak ked chces skutocnejsi priklad - byvam v KV, pracujem na Zlatych, ked je v noci problem, musim dobehnut trebars aj o 3-4 rano. Takze? Som menej ako vodic ci nie?
A stale si nedal ziadny protiargument - dokonca aj na moje konstatovanie si iba trepol kravinu typu "ha ha ha vsak to uz nefunguje". No tak jeden priklad nefunguje. Mas dalsich X tisic, co denne musia ist na hlavnu stanicu a prestupom do prace/domov z prace.
A život mám naozaj dosť zábavný a pestrý asi na rozdiel od teba.
Pekár býva v Jarovciach ide na N91 a na Jasovskej prestúpi na N93 čiže nejde cez Hlavnú stanicu cez ktorú by si najradšej poslal celý beús ktorý býva v 2.obvode BA
Keby si chcel vedieť tak pekáreň je v Dúbravke už zopár rokov zatvorená,presťahovaná do Petržalky.
Skôr ako začneš poučovať naštuduj si informácie dôkladnejšie.
A to, ze pekar byva v Jarovciach a pracuje v Dubravke a musi ist na 3 rano do prace, mu negarantuje priamy spoj? Ci vodic je nieco viac a iba ten hlupy pekar ma ist na 2 prestupy cez Hlavnu stanicu?
5 € / 4 osoby = 1,25 €/os. Za 1,20 € sa doveziem v noci z jedného konca mesta na druhý, väčšina ľudí je doma už za 0,63 €. Takže ten tvoj prepočet nejako nevychádza.
Sú aj takí čo majú nástup o 4:50 a neskôr ktorí využívajú tento spôsob spojov.Keď je nástup 4:50 tak mám ísť na nočák 3:30 ???si zdravý???alebo miluješ tak "beús",že budem o hodinu menej spať,o hodinu skôr "zadarmo" v práci asi podľa teba áno aspoň stihneš prebrať s kolegami čo si v tej N95 nestihol.:-D
Pracujem ako vodič autobusu v DPB dva roky aj nejaké drobné k tomu, čiže tie tvoje dojazdové služobáky mám zmapované dostatočne na to, aby som mohol tvrdiť, že sú využívané na minimum.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jadran