Chlapci...riešite tu hluposti... radšej by ste mohli ...že kto bude pokazene vozi opravovat a tahat z mesta...však už nema kdo jazdit...a v tychto podmienkach ani nikto nepojde... ked sa všetko porušuje... a už majú další napláne odchod z poj. dielni... bežny jav čakačky a 1 auto na cele mesto.. posledny polrok...
Je to vysvetliteľné, je tam rozšírenie osovej vzdialenosti v oblúku. Ten oblúk, aj keby bola preložená poloha trate a zastávky na Americkom námestí v smere na Krížnu ulicu, by bol dosť ostrý a jazdilo by sa takisto 15 km/h. Rovnako trať na Floriánske námestie by bola buď v esíčku alebo v ostrom oblúku na výhybke do odbočky, t. j. takisto na týchto nových výhybkách do 15 km/h.
Srdcovky a kríženia sa v zahraničí budujú takisto, ako u nás, a to objednaním príslušných častí koľajového kríženia v objednanom uhle, a zvarením týchto častí na mieste, prípadne na inom mieste a umiestnenie tejto konštrukcie na finálne miesto podľa vytýčených súradníc. Takže nejde len o zváranie dvoch koľajníc, ale tých zvarov je tam ďaleko viac
A ešte, aby si ma nechytal za slovíčka: áno, v roku 1906 to ešte nebola zbrojná divízia. To ale nič nemení na tom, že vozy pre TMB a iné (spolu)dodávala MFO, a nie už vtedy existujúci predchodca dnešného "OC Oerlikon"...
Ty si už konečne naštuduj poriadne niečo, o čom sa potrebuješ hádať. "Oerlikon", čo sa podieľal na dodávke vozov TMB v roku 1957, bol "Maschinenfabrik Oerlikon", ešte v roku 1967 odkúpený BBC. "OC Oerlikon" je nasledovník zbrojnej divízie, ktorá sa od MFO odčlenila ešte v roku 1906. S dopravnými prostriedkami značky "Oerlikon" teda nemá už vyše storočia nič spoločné, ani so zubačkami pre TMB...
Jano