Cize taka S25? Ako proti by som nebol, len niekto by mohol argumentovat, ze zbytocne obchadzas cele mesto (co by sa fakt hodilo nejake zeleznicne spojenie cez KV do PE, mozno ze aj pre nakladnu dopravu, aby sa vyhlo Hlavnej Stanici? Ale to uz je fantazmagoria)
Ak by teoreticky končili záhorácke vlaky v Petržalka a stál by Ružinov a Einsteinova, tak potom by v špičke mohlo ísť o slušnú alternatívu. Neviem, či by sa dalo tieto relácie realizovať autom rýchlejšie.
Nemyslím si, že problémom sú blikači. Problémom je ten, že intenzita vozidiel idúcich na stanicu je väčšia ako intenzita vozidiel idúcich zo stanice. Kumulatívny rozdiel sa zväčšuje až ostanú vozidlá v križovatke. No a tým sa postupne blokuje aj výjazd zo stanice.
Orgán by ale určite pomohol. Ale tým, že by tam proste autá nepúšťal.
Ako povedal Mike - 3 zastavky by sa mohli vykompenzovat vacsou rychlostou po opravach.
Plus v pripade problemov s elektrickami/autobusmi je to dalsia alternativa (kde je uz na IDSBK aby zabezpecilo informovanost a pripadne presmerovanie ludi z napriklad Farskeho na vlak "Farskeho", ak by bol problem a vlak by isiel napriklad o 10-15 minut), nehovoriac o tom, ze ak by bola dalsia zastavka v Petrzalke, tak by to vedelo prilakat viac ludi ako ZST na jej okraji.
Na začiatok by úplne stačil policajt alebo parkovacia služba , ktorá by to pod budovou stanice v priestore obratiska korigovala. Nedovolila by odstavenie vozidla na blikačky. iba max. vyloženie a naloženie batožiny a hneď preč.
Cize keby pridali zastavku Farskeho na zeleznici (napriklad pri Shellke a dali tam zastavku pre L95), pridali UNS a Ruzinov a trochu ten vlak spropagovali na zastavkach, tak by to mohla byt pekna alternativa k elektricke
Pozerám, že L78 a L87 od 2.7.2018 interval v sedle 20 minút. Chápem, že sú prázdniny, ale toto je už trošku moc. To je to skvalitňovanie MHD v praxi. Dúfam len, že aspoň na L87 dajú kĺbáky.
V tom pripade by na to mal stacit jeden policajt, ktory bude vozidla otacat a posielat prec.
Dalsim riesenim by bolo dlhodobé parkovanie zakazat a umoznit len zastavenie, nie aj statie. Na vykladanie cestujucich z IAD by tak zaroven vzniklo viac miesta.
Jedna z dalsich vystupnych/nastupnych hran pre IAD by mohla vzniknut este tu: https://goo.gl/maps/Cua9Vfqhnfk To by vsak chcelo vacsie upravy.
Najlepšie by bolo, aby bol vjazd regulovaný v kritickom čase PZ SR. A rovnako by bolo vhodné, aby PZ SR usmerňoval premávku aj na iných komunikáciách, kde vznikajú zápchy preto, lebo na nich čakajú IADisti , kým sa na blízkom parkovisku uvoľní nejaké miesto (napr. Limbová na Kramároch).
Stanicu a okolie neupchávajú autá, čo vozia ľudí, ale tí, ktorí tam chcú zaparkovať. Proste stoja, ako debili a čakajú, že sa nejakým zázrakom zväčší to stredné parkovisko. Tým pádom cestná MHD v piatok popoludní na stanicu nepremáva aj kľudne 20 min., a to žiadna linka. Samozrejme aj SAV a Šancová aj Štefánikova, aj električky sú obmedzované.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
baran