V prvej faze (mozno uz od maja) bude 205 vypravovana s APU, 202 odklonena na Jelacicovu a 212 cez Mickiewiczovu. Tu 202 osobne vnimam ako dost nestastne riesenie.
Logicky chcú mať združenú zastávku. Áno celé Kamenné treba prerobiť a dotiahnuť tam aj trolíky z Prievozskej. Určite nie je potreba tretích kolají pre odbočenia do SNP. Tým pádom by tam bolo miesto aj na klasickú zastávku.
Nejde o to čo si ja myslím. Tak to bolo vždy oficiálne prezentované.
Realita bude určite iná lebo aj dnes už mosty cez Dunaj nestíhajú a bude to ešte horšie.
Ja som vždy tvrdil, že dve električkové linky tam budú málo.
Električky primárne nahrádzajú L95. Čiže prvý plán bol dve linky. Zo zvyškom siete sa tam neplánuje nič robiť. To si mimochodom tvrdil aj ty.
Čo ja viem tak tam mala byť už L6. No nemáme dosť vozov.
Už na začiatku som tvrdil, že nemali vyhadzovať na poslednú chvíľu z projektu dočasné klasické obratisko. Už tam mohla jazdiť.
Dlhšie vozy by sa v BA určite uživili.
V dnešnej dobe keď je problém s vodičmi ešte viac.
No veď tomu by som nerozumel. Igor, nevedel by si to vysvetliť tak nejak jednoducho a polopatisticky? Aby som tie základné rozdiely pochopil. Možno by to uvítali i ďalší, Ďakujem.
Postupne sa robia školenia vodičom. Tie razy, keď to bolo na celodenke tak sa stretla zhoda že mal na to školenie aj ranný vodič aj poobedný vodič a zrejme aj striedač.
Vedel by mi niekto odpovedať, koľko by sa ešte do Krasňan reálne zmestilo naviac vozov? Lebo zatiaľ je prírastok +1 dvojica (+3x T3P mínus 2x T3M - lebo vyradila sa nielen 7602+10, ale pred časom i 7729+26). Zišlo by sa tam dvojíc viac, JD toľko T3P nepotrebuje.
A ešte: prečo svoje najmodernejšie vozy T3P vypravujú Krasňany najmä na špičkovú linku a na celodenné kurzy len naprosto výnimočne? Myslel som si, že kvôli striedačom na e-5 - ale veď tam už T3P tuším raz boli - takže dá sa. Alebo prečo sa nedá???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk