Páči sa mi a tak trochu ma prekvapuje, že aj firma vo vlastníctve štátu dokáže byť takáto moderná. Online chat je podľa mňa zaujímavý vynález: http://www.slovakrail.sk/sk/sluzby/sluzby-mobil-internet/onlinechat.html Inovatívny je v niečom určite napr. aj TIPOS.
Solider
Problém Bratislavy je v tom, že v centre mesta sú len dve trate, prestupné uzly sú na hrane svojej kapacity a radiály nie sú navzájom prepojené. K tomu nerovnomerné vyťaženie určitých liniek a realita je taká, že vozy napriek dogmatickému celosieťovému intervalu jazdia za sebou vo vláčikoch, s meškaniami a preklady nesedia (to sa deje vždy na Račianskej, linka 3 je najvyťaženejšia, sú tam vozy s pomalými dverami, nestíha križovatky, dobieha ju linka 7, ktorú potom dobehne linka 5, platí to obojsmerne). Počas vlaňajšej výluky na Špitálskej bola na Krížnu pridaná linka 17 a už to bolo kapacitne na hrane, neviem si predstaviť, že by na každej linke boli zhustené intervaly, už by sa to tam nezmestilo. A na Račianskej radiále ja taká situácia, že tri existujúce linky v rannej špičke nestačia a pýta sa štvrtá linka, napríklad od Vinohradov, aby pobrala aspoň ľudí od vlakov a zo zastávok pod Gardou. To už opäť naráža na priepustnosť križovatiek a jednotlivých uzlov.
Pokiaľ ide o Petržalku, tak s intervalom 4 minúty uvažuje mesto (ako kvázi ekvivalentnú náhradu za linku 95), ale reálne sa uvažuje, že tam budú jazdiť tri linky (1,3 a buď 6 alebo , čo aj tak nebude postačovať, keďže vzhľadom na úspech prvej etapy tá druhá bude ešte úspešnejšia.