Reply on: Ike #224922:
V com RegioJet vynika a ZSSK dodnes absolutne zlyhava, je ze zakaznik ma pocit ze dopravca je tu pre neho a zalezi mu na nom. Preto niektori cestujuci RegioJetu odpustili aj 5 hodinovu cestu bez klimatizacie pri 35 stupnoch. ZSSK nikdy nepochopila, ze ta kava zadarmo neni sposob ako cestujuci usetri euro za kavu, ale gesto ktorym dopravca cestujucemu dava najavo ze je jeho hostom. Aj na tom Komarne, ktore ma teda velmi daleko od toho ako by to malo vyzerat, malokto place za ZSSK. Mozno su tam niektore elementy tragicke, ale zdaleka nie tak ako boli za cias ZSSK. Mozno s vynimkou vytazenosti, ale ta je dana prave tym, ze tam dnes existuje lepsia ponuka ako za cias ZSSK.
810zssk
- V zeleznicnej doprave narast o 13 percent (cca 54 tisic): "Na trati Zohor – Záhorská Ves sa predpokladá v roku 2018 mierne zvýšená dopravná obsluha oproti roku 2017 s pomerom financovania výkonov BSK:MDV SR. Rok 2018 má o 3 pracovné dni viac ako rok 2017. Na trati Zohor – Záhorská Ves je dopravný výkon realizovaný v rozsahu: cez pracovné dni 8 párov spojov a cez víkendy 3 páry spojov."
Planovany pocet kilometrov navyseny o 3410 km.
- V autobusovej doprave narast o 38 percent (cca 4,28 mil.): "Celkový objem odjazdených kilometrov z CP zohľadňuje odsúhlasený výkon v meste Malacky a linky do Chorvátskeho Grobu, taktiež presun autobusovej stanice na "Náhradnú AS Nivy"."
Planovany pocet kilometrov bez zmeny.
- V integrovanej doprave narast o 11 percent (cca 127 tisic) bez vysvetlenia narastu