Reply on: Jajboli #223271:
Čo v článku neodznelo:1. Systém DPB nemá pripravený od januára, ale tak od konca septembra.
2. DPB v januári uzavrel s dodávateľom zmluvu, ale BIDke to oznámil až na základe toho, že sa na to pýtala (na základe zverejnenej zmluvy). Podľa zmluvy o prevádzke v IDS má pritom o každom zámere (nie o uzavretej zmluve) informovať 2 mesiace vopred. Keby tak spravil, tak by sa možno za ten rok stihli aj ostatní pripraviť.
3. Na to, aby DPB mohol predávať nejaké PCL platné mimo IDS BK, potrebuje minimálne cenník schválený mestom. O ten DPB požiadal len minulý mesiac. Avšak , aj mesto má voči ostatným partnerom (BSK, MDV SR) tiež nejaké zmluvné záväzky a nebolo by dva krát košér, ak by taký cenník pre DPB schválilo.
4. Systém nemá fungovať na platbu bankovou kartou, len ju môžeš využiť ako nosič PCL. Terminál na platbu bankovou kartou majú len nové SORky, čo prišli v lete. Označovač na fotke nevie robiť s bankovými kartami.
Viko
Totiž, logicky, ak vznikne rakúsky obchvat i tunel popod Dunaj, na Prístavnom moste bude toľko voľnej kapacity, že vôbec nemusí chodiť náklad starou vetvou a poza hlavnú, ale môže tadiaľto a žiaden podkolibský tunel nebude treba riešiť. A komu je to kilometricky ďaleko, dá sa terigať cez Jablonicu.
Navyše, tých 4-6 koľají z dvoch vetiev v DNV vysublimuje kam? Či to už je mimo ŽUB tak nám to je jedno? Rovnako ako nám je jedno, že po celej krajine nám hnijú hlavné trate v stave od cisára pána a na území Bratislavy naprojektovaný exponenciálny nárast sa nevyužije, keďže sa nebude mať kam rozliať?
Nehovoriac o tom, že takáto utópia je zo súčasných verejných zdrojov neufinancovateľná a keď sa rozbehne snaha o jej plnenie, nemusí zostať na úplne základné veci, ako napríklad úprava polohy hlavnej stanice do medzinárodne akceptovateľnej podoby (dĺžka a tvar hrán), ktorá tu popri kreslení čiar kadetade zostala úplne nepovšimnutá na pôvodnom mieste ?