Upratovacka za zmluvnu cenu s firmou. A podla chumacov prachu na sedadlach to teraz poriadne nerobi nikto. Ja som to navrhol len ako jednu z moznosti, nie jedinu spravnu.
Druha vec je, ze su firmy, ktore po zlych skusenostiach s outsourcovanim upratovania sa vratili k upratovaniu s vlastnymi ludmi. Dielenski mozu drhnut sedadla, v case, ked maju vsetko ostatne urobene! ?
Si predstav, ze ked treba v tovarni z casu na cas urobit velke cistenie, tak ho v mnohych firmach robia ludia z danej vyroby. A zda sa im to normalne na to nevolat externu firmu, ktora im vydrhne pracovisko a vylesti pracovne topanky.
Ja som to samozrejme myslel ako zaplatenu cinnost. Nerozumiem preco do toho pleties strojnotraktorove stanice.
Nedostatok v DPB bude kedykolvek, ked zacne zamestnanost rast. Problem je na Oil stree,t nie na nedostatku ludi. Ak by v r. 2013 DPB znizil vykony na polovicu, tak v roku 2016 by bol taky isty problem s vodicmi.
Nechcem obhajovat nakup srotov. Aj tak ma teraz DPB autobusov asi dost.
Ale v porovnani 15 rocneho voza z Ostravy a 8 rocneho skokana z Dolnozemskej by som si nedovolil hned tvrdit, ze ten ostravsky je vacsi srot.
Slovo "vodic" je, pokial som si vedomy, odvodene od slovesa "viest", nie "upratovat". Debilne zvyky zo SADiek zaseknutych hlboko v devatdesiatych rokoch,kde sa od vodica ocakava ze bude vo svojom neplatenom volnom case upratovat, kupovat za vlastne cistiace prostriedky a prat potahy doma v pracke fakt nie su nieco co by sa v roku 2016 malo kopirovat.
Presne tak, lebo vzhľadom na to, že sa tak nikdy nedialo tak som názoru, že sa tak diať nezačne len preto, že niekto považuje za dobrý nápad ťahať do BA 'za pár rokov už úplný šrot', ktorý aj keby tú STK dostal alebo by si pre ňu chodil do Ostravy, zhltol na údržbe mnohonásobne viac, ale veď za 5 tisíc - nekup to..
zakaznik